ויראלי

המפסידה בגמר האח הגדול בדרך לחופה? "יהלום או משובצת"

אליאב טעטי, בן הזוג שהכירה בר כהן בתוך בית האח הגדול ליום הולדתו העלה סטורי שאותו מיהר למחוק ובו תהה איזו טבעת לקנות
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
אחרי שחגגו בשבוע שעבר את יום הולדת הראשון שלהם יחד, בר כהן ואליאב טעטי שהכירו בתוך בית האח הגדול ברשת 13, ככל הנראה בדרך לשלב הבא במערכת היחסים ואולי אפילו לחופה וקידושין.
אחרי שטעטי זכה לברכה מרגשת ביותר מכהן, שהפסידה את מיליון השקלים בגמר לטליה עובדיה, אך הרוויחה זוגיות לחיים. טעטי העלה היום (שלישי) לסטורי שלו שאלה: "טבעת יהלום או משובצת יהלומים?" ומיהר למחוק את זה, כשבתווך הוא גורם לסערה גדולה בקרב העוקבים שכבר בטוחים שהוא מוכן להציע נישואין לזוגתו עמה עבר להתגורר לאחרונה.

כזכור, ליום הולדתו כהן כתבה: "אם היו אומרים לי לפני שלוש שנים שאצליח שוב בגיל 32 בסוג של פרק ב׳ לחזור לגיל 16,להרגיש ולהתרגש כמו ילדה שחווה רגשות מזוקקים הייתי צוחקת בקול. גם לא דמיינתי בשום שלב שאהיה בזוגיות שנתונה לביקורת טובה או רעה ושלאנשים יהיה את היכולת להגיב או לתת עליה דעה, אבל השבוע אמרתי לאליאב (הייתי בדרך מתל-אביב לירושלים בפקקים כרגיל) ״שומע מאמי עבור הרגש הזה והחיבור הזה, עבור הרגעים האלה שאתה מדבר או שוב אומר איזה שטות ואני צוחקת מולך באהבה - וואלה שווה״.

עוד הוסיפה: "איזה כיף שכל תגובה כלפינו רעה או טובה רק גורמת לנו לחבק אחד את השני חזק יותר, הרעש יחלוף (הוא כבר מתחיל לחלוף) ואנחנו בעזרת השם נישאר. מזל טוב לאדם בעל הלב הכי נקי שהכרתי בחיים שלי, האדם היחידי שפשוט יודע להכיל את מה שלי קשה להכיל בעצמי מבין ומחבק את ״עולה לי יורד לי״, תודה על תחושת הביטחון הזו וזה שלא משנה מה אנחנו לא מוותרים".
 
לסיום בירכה: "אתה חבר טוב לחיים ומהניסיון שלי חברות היא מעל הכל כאשר בזוגיות אין שום גרנטי. מתפללת שכל יום נרצה להמשיך להסתכל אחד על השני בדיוק כמו בערב הראשון. רק אנחנו נבין את הדרך שעברנו, והחוויה הזו הייתה שווה כל רגע כאשר היום אני לצידך. איזה כיף לי שנולדת , שמזל טוב יבוא עליך - אמן. עד מאה כעשרים של בריאות ואור,כי עבורי אתה אור. מזל טוב אליאב-אי . זכיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה