ויראלי

עדן פינס נפרדה מסימון סוסינה? זו ההודעה ששלחה לניימאר

האם הקשר של הדוגמנית עם כוכב '365 ימים' הסתיים? לפי מקורביה כן, אבל בינתיים האקס הברזילאי קיבל ממנה הודעה חמה במיוחד אחרי התקופה הקשה שחווה במונדיאל
מערכת ice |  1
עדן פינס, ניימאר (צילום אינסטגרם, ויקיפדיה)
הרומן הלוהט במיוחד של עדן פינס וכוכב "365 ימים", סימון סוסינה, שנחת עבורה בישראל כבר פעמיים במהלך החודש וחצי האחרונים ובילה בחברתה הגיע לסיומו? על פי מקורביה, מה שהחל כבר הסתיים.
על פי סביבתה, הקשר לא יחזיק וכרגע הם לא ביחד, אבל נראה שהרגשות לחבר קרוב אחר עדיין שם. התמונה של ניימאר ממרר בבכי על הדשא בקטאר לאחר ההדחה המפתיעה של ברזיל, שברה לרבים את הלב, כנראה גם לפינס.

הדוגמנית הישראלית החליטה לשלוח לניימאר הודעה בה כתבה עד כמה הוא שחקן גדול ועוד שלל מילים חמות כדי לעודד את מצב רוחו. עדיין לא ברור איזו תשובה היא קיבלה מהכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן.
כזכור, אתמול (שלישי) התייצבה הדוגמנית על סט הצילומים לקמפיין החדש של "איל מיקאג'" והצטלמה כשהיא אוכלת פסטה, מחזיקה בידה שתי כוסות - כוס קפה וכוס שמפניה, וכמובן בטופ, כמו שהיא כל כך אוהבת. פינס אמרה שלדעתה אישה צריכה לעשות מה שבא לה ולהיות עצמה בלי לדפוק חשבון, בדיוק כמו שגבר היה עושה והוסיפה, שיפסיקו לשפוט אותה. בימים אלו היא עסוקה בלעבוד קשה וליהנות מהחיים, היא צעירה וכל החיים לפניה. עדן נצפתה מגניבה כמה שלוקים מכוס השמפניה שהוצבה על סט הצילומים בצהלך צילומי הקמפיין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוס 4 כיס (ל"ת)
    נטלי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור