ויראלי

הלוטו נחשף: אם לא הכרתם את החוקים האלה, אתם בצרות

שימו לב: עליכם לוודא כי המספרים, סוג הטופס ומספר ההגרלות שהודפסו ע"י המסוף, תואמים את המספרים שאתם סימנתם בעצמכם. הצירופים שהמסוף בחר באופן לוטומטי, שונים זה מזה. וגם: מה אתם לא יכולים לעשות בשום אופן?
מערכת ice | 
לוטו (צילום פלאש 90/ קורינה קרן)
כמה כבר קשה זה למלא טופס לוטו של מפעל הפיס? אתם טועים, מסתבר שיש כמה סעיפים שאתם כנראה לא מכירים בתקנון ההגרלות של הלוטו וכדאי לכם לקרוא אותם כדי שתכירו את כל הדברים הקטנים שלא שמתם אליהם לב בעבר.
בנוגע למילוי והבדיקה של הטופס: עליכם לוודא כי המספרים, סוג הטופס ומספר ההגרלות שהודפסו ע"י המסוף, תואמים את המספרים שאתם סימנתם בעצמכם. הצירופים שהמסוף בחר באופן לוטומטי, שונים זה מזה.
במקביל, אם נמצאה חוסר התאמה, או נמצאו טבלאות זהות בבחירה הלוטומטית, כדאי לבקש את החלפת הטופס מיידית מהמוכר בנקודת המכירה, ובתנאי שההחלפה תתבצע לפני ההגרלה. אם סימנתם בטופס באופן ידני יותר מספרים מהנדרש על-פי סוג הטופס, במקרה כזה הטופס ידחה.
אבל מה אי אפשר לעשות? לא קיימת האפשרות להחליף כרטיס השתתפות, או לבטלו לאחר הפסקת המכירה,  לקראת ההגרלה בה הוא אמור להשתתף. לתשומת לבכם, אם סומנו יותר מספרים מהנדרש על-פי סוג הטופס, ונרשמה גם השלמת סימון אוטומטי, יילקחו בחשבון המספרים בעלי הערכים הנמוכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה