ויראלי

טרגדיה: שלושה חברי להקה נהרגו בתאונת דרכים כשעצרו להחליף צמיג

טרגדיה גדולה: שלושה חברי להקת התזמורת של האוניברסיטה הדרומית בארצות הברית נהרגו בתאונת דרכים מחרידה אחרי שמשאית התנגשה במכוניתם בזמן שהם עצרו להחליף צמיג בכביש מהיר בלואיזיאנה
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
טרגדיה גדולה: שלושה חברי להקת התזמורת של האוניברסיטה הדרומית בארצות הברית נהרגו בתאונת דרכים מחרידה אחרי שמשאית התנגשה במכוניתם בזמן שהם עצרו להחליף צמיג בכביש מהיר בלואיזיאנה שלשום (שלישי).
ממשטרת לואיזיאנה נמסר כי השלושה - טיאן וויליאמס (19), דילן יאנג (21) וברודריק מור (19) עצרו את הג'יפ בו נסעו בכביש 49 לכיוון צפון אחרי פנצ'ר באחד מגלגלי הרכב שלהם. בזמן שהם עבדו על החלפת הצמיג בצדו השמאלי של הכביש, משאית נכנסה בהם ישירות.
שלושת הסטודנטים, חברי להקת ה-Human Jukebox Marching Band הידועה של אוניברסיטת דרום, נהרגו במקום. נהג המשאית, קלייד גיי בן ה-62 מקושטה, לא סבל מפציעות. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.
וויליאמס ומור היו סטודנטים טריים בבית הספר בטון רוז' במגמת מוזיקה, יאנג היה במהלך לימודי תואר שני בהנדסת מכונות. מנהל הלהקה, קדריק טיילור, מסר שהוא "חסר מילים והרוס לחלוטין" אחרי ששמע על התאונה הקטלנית. טיילור כינה את שלושת הקורבנות "כמה מהמוזיקאים המבטיחים, הצנועים והמוכשרים ביותר שהיה לי העונג להדריך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה