ויראלי

טרגדיה: שתי נשים, ביניהן בת 12, מתו בהתרסקות מטוס

גופתן של ילדה בת 12 ואישה נוספות נמצאו לאחר שמטוס התרסק במפרץ מקסיקו מול חופי פלורידה - והחיפושים כעת נמשכים אחר אדם שלישי שנעדר, ככל הנראה הטייס
מערכת ice | 
מטוס מתרסק (צילום stringfixer)
טרגדיה קשה בארצות הברית: גופתן של ילדה בת 12 ואישה נוספות נמצאו לאחר שמטוס התרסק במפרץ מקסיקו מול חופי פלורידה - והחיפושים כעת נמשכים אחר אדם שלישי שנעדר. 
מפקד משטרת ונציה, צ'רלי ת'ורפ, סיפר כי השלושה טסו במטוס הפרטי שלהם מסנט פטרסבורג לוונציה לארוחת ערב בשבת והיו אמורים לטוס בחזרה, כך דווח ב"פוקס 13 ניוז". הרשויות המקומיות פתחו בחיפושים לאחר שמינהל התעופה הפדרלי יצר קשר עם נמל התעופה העירוני של ונציה בנוגע למטוס המיועד.
שייטים בסירות פנאי מצאו גופה של אישה בת 43 צפה כ-2.5 מייל מערבית לחוף ונציה, כך מסרה דוברת העירייה, לוריין אנדרסון, בהצהרה. צוללנים ממשרד השריף של מחוז סרסוטה איתרו את ההריסות בסביבות השעה 14:00 שלשום (ראשון) כמאתיים מטר מהחוף, אמר אנדרסון. גופת הילדה נמצאה באזור בו נמצאו החלקים של המטוס. האדם השלישי, ככל הנראה גבר ואולי הטייס, נותר נעדר. שמותיהם של שלושת האנשים שהיו על המטוס עדיין לא פורסמו, וכמו כן גם סיבת ההתרסקות עדיין בחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה