ויראלי

בן זיני מושפל ברשת: "מה לעזאזל הוא חשב לעצמו?"

לאחר שעדי הימלבלוי העלתה סרטון שלצידו כתבה: "כשאחיין שלך טבעוני ומאתגר אותך לבשל לו ארוחה.. קפצתי לשופרסל שסידרו לי ארוחה טבעונית גם בקלי קלות וגם בפחות מ-70 ש"ח". זיני עקץ: "כמות מבצעים מדהימה ואת מעבירה את התוכן בצורה קסומה ולא מסחרית!!", ומיד חטף עקיצות
מערכת ice | 
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
זה בוודאי לא היה השבוע של בן זיני נקשר. לאחר שאביו נחשד בהברחת סמים מסוג קוקאין לארץ מדרום אמריקה, כשמידת מעורבתו הייתה גדולה והוא אף מימן את המהלך בחצי מיליון דולר, כעת מגיעה הסתבכות חדשה.
זיני אמור לככב בתפקיד ראשי בהצגה לחנוכה 'אלאדין' לצד כוכבת 'השמיניה' ו'האלופה' לשעבר, עדי הימלבלוי, שתגלם את דמותה של הנסיכה יסמין. אבל כל זאת תלוי בפציעה שספג לפני כחודש והאם הוא יחלים ממנה בזמן.

אז מה ההסתבכות החדשה? זיני בחר החליט להגיב לפוסט שהימלבלוי העלתה כשיתוף פעולה להרכבת מנה טבעונית עבור רשת שופרסל וספק פירגן וספק עקץ אותה, מה שגרם ללא מעט תגובות קשות נגדו.
לצד הווידאו שהעלתה, הימלבלוי כתבה: "כשאחיין שלך טבעוני ומאתגר אותך לבשל לו ארוחה.. קפצתי לשופרסל שסידרו לי ארוחה טבעונית גם בקלי קלות וגם בפחות מ-70 ש"ח". זיני השיב: "עשית לי חשק לארוחה טבעונית!! ניתן לרכוש את כל המצרכים בשופרסל?? וואו איזה מחירים מדהימים ומוזלים!! כמות מבצעים מדהימה ואת מעבירה את התוכן בצורה קסומה ולא מסחרית!! תודה שיש אחת כמות משפיענית שיודעת להעביר את המסר בצורה כל כך ברורה!! את נכס צאן ברזל ללקוח המשיכי ככה"[
בקבוצה כמעט מפורסמים" בפייסבוק עלו טענות עוקצניות במיוחד נגדו :"הייתי טוענת שבן זיני שם מסתלבט עם התגובה שלו אבל בבן אדם אפס ציניות, אז זה רק עושה את התגובה הרבה יותר קרינג", אחר כתב: "אוקי עכשיו דמיינתי שקניה ווסט כתב את זה ואני ממש מזהה מסלולי התנגשות דומים". גולשת נוספת יצאה בחריפות:"מה לעזאזל הוא חשב לעצמו?". "לא הבנתי, הוא לא יורד עליה??".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה