ויראלי

זוכה מאסטר שף בשינוי דרמטי: כך הוא נראה עכשיו

אבי לוי, זוכה מאסטר שף, לקח חלק בשבוע האופנה הקולינרי והפתיע את כולם כשהציג לוק חדש אחרי שהשיל ממשקלו לא פחות מ-15 קילו. וזו ממש לא הפעם הראשונה שלוי עובר "מהפך"
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
אבי לוי, אחד השפים המפורסמים ביותר בישראל, שזכה בתכנית הבישול "מאסטר שף" ממשיך במהפך הגדול שלו. לוי, שלקח חלק בשבוע האופנה הקולינרי והשתתף במאבק של אור לוי בת ה-12 למען הילדים הסוכרתיים בישראל, הפתיע את כל הנוכחים שהציל לוק חדש לגמרי אחרי שהשיל לא פחות מ-15 קילו.

אחת הבעיות הגדולות ביותר של שפים היא מן הסתם ההתמודדות עם המשקל.  לוי שיתף בראיון שערך ל"מאקו" בתהליך שעבר על מנת להגיע לגזרה החדשה: "בחודשים האחרונים עבדתי קשה מאוד, ואני שמח שיש לכך תוצאות".
חשוב להזכיר שזהו המהפך השני שלוי עובר, כאשר רק לפני שנתיים שיתף שהוא עבר השתלת שיער והשתלת שיניים בטורקיה. כזכור, אתמול פרסם השף חיים כהן, שופט מאסטר שף, את ההתמודדות שלו בתור שף מוביל, כשחזר לסיפור מצעירותו עוד כשהתחיל בעולם המטבח הקשה.
כהן סיפר: "אני נזכר בסרוויסים הראשונים במסעדת 'קרן'. לא אשכח שפעם אחת מישהו תפס את הצלחת, וראיתי את טביעת האצבע. העפתי את הצלחת לקיר וצרחתי כמו משוגע. לקח לי יומיים להירגע מהדבר הזה ולהבין שאולי זאת לא הדרך"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השינוי של אבי לוי
    שושה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו איך הוא נראה מישהו ראה תמונה שלו בכל הכתבה חחחחח
    סגור