ויראלי

מגישת רשת 13 הצילה צופה? "ידעתי שזה לא בשבילי"

מירי מיכאלי שיתפה שיחה עם עוקבת באינסטגרם שכתבה לה: "אני לא יודעת אן את זוכרת, אבל היה לך רצף סטוריז עם סימנים לזוגיות אלימה (לאו דווקא פיזית) שישבו לי בראש ונשתלו טוב"
מערכת ice |  6
מירי מיכאלי (צילום אינסטגרם/ מירי מיכאלי)
מירי מיכאלי, מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13, שיתפה אמש (ראשון) באינסטגרם שלה תגובה מרגשת במיוחד שנשלחה אליה מאחת העוקבות שלה, שחושפת כי עברה זוגיות אלימה וניצלה ממנה בזכות נורות האזהרה שפרסמה המגישה.
בהודעה נכתב: "מירי בוקר טוב, אשתף בקצרה סיפור אישי שלי שאת שותפה שלו - בזכותך! ממש בזכות סטורי עם סימני זוגיות אלימה, אני הצלתי את עצמי מזוגיות שהייתה בהתחלה רק מילולית ומקטינה (וממש נגיעות הקטנה שלי כאדם) ואחר כך אירוע אלים אחד שבזכותו חודש אחרי בערך כבר ידעתי שזה לא בשבילי".

עוד טענה: "אני לא יודעת אן את זוכרת, אבל היה לך רצף סטוריז עם סימנים לזוגיות אלימה (לאו דווקא פיזית) שישבו לי בראש ונשתלו טוב. אני כבר מזמן לא בזוגיות הזו, והיום אני מסתכלת בבן זוגי הנוכחי (תודה לאל עליו, תיקון מדהים) ואומרת "מזל שידעתי לצאת משם, אם לא...אני הייתי נרצחת".
לסיום כתבה לה הקוראת: "אם תרצי לשתף את הסיפור שלי, אשמח כי זו הצלה. דבר שני, אולי תוכלי מדי פעם להעלות כאן שוב את הסימנים, בטוחה שזה ימשיך לסייע לבנות. תודה ענקית", על כך כתבה מיכאלי הנרגשת: "אין לי מילים. איזו זכות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מירי מיכאלי המדהימה
    שירה 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מובן שכתבת תשתף בדברים כל כך אישיים, אבל מירי זו הגדלות שלך, מלבד כתבת מעולה גם אישיות מיוחדת במינה שדואגת לכלל הסביבה. הלוואי והתוכנית שלך הייתה ממשיכה. יש לך בהחלט מה לתרום לצופים בבית.
    סגור
  • 5.
    אישה מקסימה ומרגשת חברתי מירי
    לירון 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מירי אחותי כול הכבוד לך שעזרת לאישה שחברה אלימות קשה ונצלה בזכותך ישר כוח תמשיכי כך ובתור חבר וכמו אח יקר שלך תמיד שמח לשמוע ולראות כמה אחותי אוהבת לעזור לאחרים מכול הלב ובעיקר מיר אישה מקסימה נשמע טוב לב זהב ויפה תמשכי כך מלכה יפה אחותי מירי
    סגור
  • 4.
    מירי
    שרה 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבת מדהימה מלאת נשמה ורהוטה חבל שמעזיבים אותה
    סגור
  • 3.
    ברור שהיא מעורבת בפרסום ולכן זה לא עושה לה טוב.
    יובי ועדי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפני שהיא במרכז העניינים בנושא שאמור היה להתמקד רק בו. כלומר - מעורבןת פסולה של כבוד,גאווה,צורך בשיווק וצורך באהבה. לא מתאים. תעצרו את זה. לא עושה לה טוב. אני עוסק בתחום.
    סגור
  • 2.
    תותחית (ל"ת)
    איאיאי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    גי נמאס ממירי מיכאלי כל יום צריכים להראות את פרצופה? (ל"ת)
    רונית 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור