ויראלי

הצל סגר מעגל בבית הקברות: "סליחה שלא זכיתי להפרד ממך"

אביו של קובי שמעוני, סבלימינל, נפטר בזמן שהסכסוך עם הצל היה בשיאו, האחרון עלה לקברו וביקש את סליחתו: "סליחה שלא זכיתי להגיד לך סליחה על דברים שאמרתי ועשיתי, סליחה שלא זכיתי לראות אותי ואת קובי משלימים"
מערכת ice | 
סאבלימינל והצל בימי הזוהר שלהם (צילום מתוך האינסטגרם)
אחרי למעלה מעשור של נתק מתוקשר, הצל יואב אליאסי וסבלימינל קובי שמעוני, חזרו לדבר ואף לשתף פעולה על הבמה כאשר הם יעלו בקרוב מופע איחוד ענק בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. אבל לא מעט דברים התפספסו בדרך בין השניים, כולל הפרידה מאביו של שמעוני.
הצל עלה לקבר אביו של סבלימינל והעלה פוסט מרגש במיוחד: "עמוס, הגעתי שלשום להגיד לך סליחה. סליחה שלא באתי ללוויה שלך, סליחה שהיינו כמו משפחה ולא זכיתי להיפרד ממך, סליחה שלא זכיתי להגיד לך סליחה על דברים שאמרתי ועשיתי, סליחה שלא זכיתי לראות אותי ואת קובי משלימים, סליחה שבגלל אגו 12 שנים לא ראיתי אותך, סליחה עמוס היקר..".
 
עוד כתב: "שלשום הייתה סגירת מעגל קשה באיחור של 11 חודשים, הגעתי לקרוא קדיש על עמוס שמעוני, אבא של אחי קובי שמעוני- סאבלימינל בשבילכם והיה קשה ומרגש. היה לי קשה לראות ולחבק את ציפי אמא של קובי, הרגשתי שבזבזתי יותר מדי שנים על מרירות ושנאה מיותרת. אבל המעגל נסגר אתמול ואני יודע שעמוס יושב בשמיים בין הצדיקים, מסתכל וגאה במה שקורה. עמוס היה המעריץ מספר אחד של קובי, היה האדם שהכניס בקובי את הציונות וזה שלימד את שנינו ללכת רק ישר".
לסיום רשם: "אמן והוא יכל להיות בקהל של ההופעה שלנו במנורה מסתכל עלינו מרוגש עם חיוך גדול וגאה , אבל מה שבטוח שהוא רואה אותנו מלמלה. תודה עמוס על הכל. תהיה גאה, עשית עבודה מעולה עם המשפחה שלך יהי זכרך ברוך. אוהב ומתגעגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה