תרבות ופנאי

סאבלימינל והצל חוזרים: מופע איחוד היסטורי בדרך לבמה

הפתעה לחגים: 20 שנה אחרי האלבום המצליח "האור והצל", ומיד לאחר הסולחה המתוקשרת, סאבלימינל והצל עובדים על מופע משותף
מערכת ice | 
סאבלימינל והצל בימי הזוהר שלהם (צילום מתוך האינסטגרם)
אחרי יותר מעשר של נתק, שני הראפרים סאבלימינל והצל רחוקים מהשיא שלהם אך דור שלם לא שכח את התקופה הטעונה של האינתיפאדה השנייה במקביל לאלבום ההיסטרי "האור והצל" שזכה ליותר מ-80 אלף מכירות.
לפני קצת יותר משבועיים הצמד שהסתכסך קיים מפגש סולחה, וכעת מפורסם לראשונה ב"ערב טוב עם גיא פינס" שהשניים מתכננים מופע איחוד שיתקיים בהיכל מנורה. 
נזכיר כי בסרטון שפרסם הצל לפני כשלושה שבועות שעבר וגרר את הפגישה, אמר הצל כי הוא מעוניין להשלים עם מייסד משפחת תאקט בשביל לסגור מעגל אישי, ולא מצפה מצידו לשיתוף פעולה אומנותי. כעת ההודעה המפתיעה יוצאת למרות שהשניים המשיכו לדרכים שונות בתכלית.
סאבלימינל הגיב לפגישה שלהם באינסטגרם שלו וכתב, "אז אחרי עשר שנים נפגשנו והיה מרגש וגם מצחיק. יש לנו הרבה מה לעשות והרבה פערים להשלים. אני שמח שמשהו טוב אחד כבר קרה מהמפגש הזה וזה בעצם העובדה שניתנה חשיפה כזו גדולה בכל ערוצי החדשות והתקשורת על משהו שהוא - חיובי. על שלום! תודה לכל ערוצי התקשורת. מעבר לכך שזה אירוע פומבי זה אירוע אישי שלנו, בתוך ביתינו".
כאמור, מההודעה הזו היה נראה שהוא לא חותר למופע איחוד, אך הדברים התקדמו מאז, ואם אכן הם יקיימו מופע, הם ירגשו מאות אלפי מעריצים שגדלו עליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה