ויראלי

אסון מטוס נוסף: 19 הרוגים בהתרסקות בלב המים - צפו

גורמים בטנזניה מדווחים היום כי מטוס התרסק היום אל תוך אגם ויקטוריה כשעליו 43 נוסעים, מתוכם כ-19 נספים שטרם זוהו. הסיבה המשוערת להתרסקות - מזג אוויר מסוכן לטיסה
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
טרגדיה התרחשה היום על אדמת המדינה טנזניה שבאפריקה, לאחר שמטוס עם 342 נוסעים נקלע למזג אוויר קשוח ונאלץ לנסות לנחות. אלא שעל פי החשדות ניסיון הנחיתה כשל עקב מזג אוויר גרוע אף יותר, מה שגרם להתרסקות של המטוס לתוך מי אגם ויקטוריה.
על פי ההערכות לפחות 19 איש מתוך הנוסעים, כולל שני הטייסים, נהרגו או תבעו בהתרסקות ושאר הניצולים נמצאים בעת זו בבתי החולים. על פי הדיווחים של הניצולים הסיבה להתרסקות אכן הייתה מזג אוויר רע ביותר והרגעים הראשונים בתוך המים היו מלחיצים אף יותר, היות ודלתות החירום לא נפתחו תחילה. לאחר מכן, כאשר דייגים שהיו באגם החלו להביא סירות הצלה הייתה המולה רבה כי לא כולם יכלו לעלות עליהן בבת אחת.
הרשויות במדינה מסרו כי הנושא ייחקר עד תומו וכלל הטיסות במדינה הופסקו לעת עתה. בעת זו עדיין לא ברור מי הם הנספים בתאונה והאם מדובר במספר סופי. נשיא המדינה הביע את תנחומיו למשפחות הנפגעים, למרות שרובם טרם אותרו וזוהו, וביקש לשמור על קור רוח בזמן שנעשים מאמצים לאתר את הנספים.
לצערנו זו לא ההתרסקות היחידה שדווחה לאחרונה בתקשורת. לפני מספר שבועות דווח על התרסקות של מטוס קרב רוסי אל תוך בניין במדינה, שגרם ללהבות ענק לפרוץ במגורים המאויישים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה