ויראלי

פעילי אקלים הדביקו עצמם לתערוכת הדינוזאורים בברלין

שתי פעילות מארגון "הדור האחרון" הדביקו עצמם למעקים סביב תצוגה גדולה של שלד דינוזאור מלפני מיליוני שנים, והחזיקו כרזה שבה נכתב: "מה אם הממשלה לא תשלוט בזה?"
מערכת ice | 
משבר האקלים (צילום unsplash)
פעילי אקלים הדביקו את עצמם לתצוגת דינוזאורים בתוך מוזיאון בברלין, במהלך ההפגנה האחרונה המכוונת למוסדות תרבות, בכדי להזהיר מפני ההתחממות הגלובלית שתי הנשים תקפו ביום ראשון את מוזיאון הטבע של העיר הגרמנית וקראו לפקידי ממשל לעשות יותר כדי להילחם בשינויי האקלים.
הם הדביקו את עצמם למעקים סביב תצוגה גדולה של שלד דינוזאור מלפני מיליוני שנים והחזיקו כרזה שבה נכתב: "מה אם הממשלה לא תשלוט בזה?". "בניגוד לדינוזאורים, אנחנו מחזיקים את גורלנו בידיים שלנו", אמרה אחת המפגינות. "האם אנחנו רוצים להיכחד כמו הדינוזאורים, או שאנחנו רוצים לשרוד?", היא הוסיפה.
הפעילה השנייה אמרה שהיא חוששת לעתיד ארבעת ילדיה. "ההתנגדות השלווה הזו היא האמצעי שבחרנו כדי להגן על ילדינו מפני הבורות הקטלנית של הממשלה", היא אמרה. המחאה נמשכה לאורך 20 דקות לפני שהרשויות הגיעו, ולקחו עוד 40 דקות עד שהזוג שוחרר. ממוזיאון הטבע נמסר כי הוא הגיש תלונה פלילית בגין הסגת גבול ונזק לרכוש. מאחורי המחאה עמדה קבוצת "הדור האחרון", שדרשה מגרמניה לצמצם את פליטות הגז באופן מידי, על מנת להפחית את שינויי האקלים וגם רוצה שברלין תגביל את המהירות בכבישים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה