תקשורת ומדיה

אנה זק נפרדת: הסערה שגרמה להחלטה 'לחתוך' נחשפת

אירוע חריג במיוחד אירע במהלך צילומי הסדרה הדוקומנטרית על חייה של אנה זק "לעוף על אנה": במאי הסדרה הוחלף במהלך הצילומים בעקבות תלונות וסביבת עבודה לא נוחה
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק, כוכבת הפופ הישראלית שחווה שנת פריצה נהדרת במוזיקה הישראלית, תזכה בקרוב להכרה אדירה בזכות הסדרה החדשה "לעוף על אנה", שמצולמת בימים אלה ותעקוב אחר אחר חייה של הזמרת הצעירה.
אך מסתבר כי התחוללה דרמה ענקית מאחורי הקלעים של צילום הסדרה. ערן סוויסה, כתב התרבות של "ישראל היום" העלה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מספר כי אירוע חמור במיוחד אירע בעת צילומי הסדרה, כאשר במאי הסדרה הוחלף באמצע הצילומים בעקבות תלונות וסביבת עבודה לא נוחה.
כזכור, אתמול פורסם כי אנה זק בדרך לצעד דרמטי ומשח במיוחד בחייה. הזמרת המצליחה ובן זוגה רועי סנדלר, עוברים סוף סוף לדירה משלהם במגדל יוקרה בתל-אביב. עד עכשיו אמנם התגוררו בני הזוג יחד, אבל לא ממש בדירה פרטית משלהם אלא ביחידת דיור בבית הוריו של רועי סנדלר, בראשון לציון. פני כמה חודשים החליטו השניים לעלות שלב ביחסים ולשכור דירה מפנקת באחד ממגדלי היוקרה של תל-אביב. בימים אלה הושלמו כל ההכנות והמעבר מתבצע בפועל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס תחקרו יותר. הסיפור שם גדול והוא לא קשור לבמאי. (ל"ת)
    אינסיידר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור