תרבות ופנאי

אנה זק במעבר דרמטי: "מתרגשת, אבל זה ממש קשה"

אחרי שלוש שנות זוגיות, אנה זק ורועי סנדלר עוברים סוף סוף לגור יחד בדירה משלהם, באחד ממגדלי היוקרה של תל-אביב. "נראה לי שיהיה לנו כיף ברמות, עכשיו אני צריכה ללמוד לעשות כביסות", אמרה הזמרת
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אחרי קרוב לשלוש שנים של זוגיות ולאחר שדיברו על כך לא מעט זמן – אנה זק ורועי סנדלר עוברים סוף סוף לדירה משלהם במגדל יוקרה בתל-אביב.
זק, זמרת ואושיית רשת מצליחה היא בת 21, ובן זוגה, זמר ובעל חברת ההפקות "סנדלר הפקות" הוא בן 24. עד עכשיו אמנם התגוררו בני הזוג יחד, אבל לא ממש בדירה פרטית משלהם אלא ביחידת דיור בבית הוריו של רועי סנדלר, בראשון לציון.

לפני כמה חודשים החליטו השניים לעלות שלב ביחסים ולשכור דירה מפנקת באחד ממגדלי היוקרה של תל-אביב. בימים אלה הושלמו כל ההכנות והמעבר מתבצע בפועל.
בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" סיפרה זק על המעבר הצפוי: "לא הבטיחו לי שזה יהיה קל, אבל זה ממש ממש קשה... יחד עם זאת זה כיף ואני מתרגשת, זה משהו שממש חיכינו לו הרבה זמן. זו עצמאות. אני מרגישה שדי, אני כבר בת 21, ואני צריכה ללמוד להסתדר לבד. וגם כזוג - מעבר דירה זה שלב מאוד חשוב בעיני. זה כיף ונראה לי שיהיה לנו כיף ברמות. אנחנו עוד מעבירים, אבל עוד מעט אצטרך ללמוד לעשות כביסות... אני יודעת איך, אבל לא באמת עשיתי את זה עד עכשיו".
בשבוע שעבר יצא לאוויר העולם השיר החדש של אנה זק, "מה נשאר לי ממך" שכתב לה הזמר והיוצר אביב גפן. "התרגשתי מאוד לעבוד עם אביב גפן", סיפרה, "דווקא בגלל שלא פרגנו בהתחלה - לא היה קל לקבל הצעה מאומן כל כך מדהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה