ויראלי

עמית סגל זועם: "על האנשים האלה לפיד מוכן להישען"

ציוץ של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן הרגיז רבים. עמית סגל דאג להזכיר שסלימאן היא חלק ממפלגת חד"ש-תע"ל עליה יכול להיות שראש הממשלה יאיר לפיד ישען באם ירצה להקים ממשלה 
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
"שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו. העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלנו. ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו, ההתנגדות עלתה. שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים", - כך צייצה חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן, שרצה לכנסת ה-25 מטעם מפלגת חד"ש-תע"ל, ועוררה את זעמם של רבים.
פרשנה הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, הגיב לציוץ זה בזעם, אך החליט להפנות את ההאשמה לעבר ראש הממשלה יאיר לפיד. "ועל האנשים האלה לפיד מוכן להישען", כתב סגל והתייחס לכך שעל מנת להקים ממשלה לאחר הבחירות, לפיד יצטרך, ככל הנראה, להסתמך על תמיכת מפלגתה של סלימאן.
  הציוץ של סלימאן עורר גם את זעמו של הפעיל החברתי יוסף חדאד שכתב "פשוט מדהים לראות שבוע לפני בחירות את ההתייצבות של מי שמתיימרים לייצג את ערביי ישראל, מפלגת חד"ש- תע"ל מאחורי... גוב האחריות!". חדאד הוסיף את תקוותו לבחירות הקרובות בנוגע לעתידה של המפלגה ב"הלוואי שיסיימו מתחת לאחוז החסימה, ואחרי זה שיסיימו גם מאחורי סורגים כי שם המקום של מי שתומך בטרור! הם נגד האינטרס של מדינת ישראל ונגד האינטרס של ערביי ישראל!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחרון האפסונים שיכול לדבר
    אבבא 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ימנון ניאו פאשיסטי שמשרת את אדוניו-הביובניק
    סגור
  • 1.
    בשביל בן של טרוריסט, בן גביר והרב כהנא זה כסף קטן
    סמבוסק פטריות 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אף מילה על הנושא הזה. האמת? די צפוי. לא חשבתי לרגע אחרת.
    סגור