תקשורת ומדיה

עמית סגל וכתב חדשות 13 בקרב עקיצות: "לא חייב לענות"

הפרשן של חדשות 12 עקץ את אביעד גליקמן: "אני קצת מבולבל, כי גליקמן ידידנו הסביר במשך חודשים עד כמה עדותו של פילבר הרסנית לנתניהו. אז אם כך למה זה ״מעניין מאוד״ ואיך זה קשור לעדותו של פילבר?"
מערכת ice |  7
אביעד גליקמן (צילום חדשות 13, freepik)
קרב במשקל כבד בטוויטר בין פרשן חדשות 12 הבכיר עמית סגל לכתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן לנוכח החשיפה הערב (שלישי) של ספי עובדיה על כך שהליכוד שילמה ועוד משלמת כ-300 אלף שקל לדיירקט פולס, חברת הסקרים של עד המדינה שלמה פילבר המעיד נגד בנימין נתניהו.
גליקמן כתב: "איזה סיפור פגז של ספי עובדיה, שחשף שהליכוד שילם מאות אלפי שקלים לחברת הסקרים של עד המדינה שלמה פילבר, בזמן משפט נתניהו. זה מצטרף לפרסום על כך שהליכוד משלם גם לעורכי דינו של נתניהו, ופשוט מדהים מה שהולך שם. מעניין מאוד למה הליכוד לקח דווקא את פילבר ואם זה קשור לעדותו של פילבר במשפט".

עוד הוא הוסיף: "אני רק מזכיר שפילבר מאוד מאוד עידן את עדותו בבית המשפט לעומת חקירתו במשטרה, לטובת נתניהו כמובן, אני גם מזכיר שמנהל הקמפיין הוא יונתן אוריך שחשוד בהטרדת אותו פילבר. פשוט לא יאומן".
 
עמית סגל עקץ: "אבל אני קצת מבולבל, כי גליקמן ידידנו הסביר במשך חודשים עד כמה עדותו של פילבר הרסנית לנתניהו. אז אם כך למה זה ״מעניין מאוד״ ואיך זה קשור לעדותו של פילבר? כמו כן, כמדומני שגליקמן ידידנו קידם אך השבוע בהתלהבות שידור ראיון בערוץ עוין לנתניהו עם תשלום גבוה לא פחות לעד מדינה אחר. אז זה לא היה ״מעניין מאוד״? מעניין מאוד".
גליקמן החזיר: "אם ידידנו עמית היה מקשיב טוב לדיווחים שלי מהמשפט הוא היה מבין( או לפחות מנסה) שפילבר חזר בו חלקית מעדותו במשטרה בנקודות מסויימות לטובת נתניהו, ושהפרקליטות לא סתם ביקשה להכריז עליו עד עויין, ולכן זה עכשיו עוד יותר מעניין מה היו הסיבות, ולגבי הערוץ שמשלם לחפץ, אולי יואיל ידידנו עמית סגל להסביר את ההקבלה בין התשלום לחפץ מערוץ 13, לבין תשלום שמקבל עד המדינה פילבר מתנועה שהעומד בראשה הוא הנאשם שנגדו פילבר הוא עד מדינה. אם הוא לא מבין את ההבדל הענק בין השניים תמיד אשמח להסביר".
 
סגל חתם את הדיון: "שמעתי היטב את דיווחיך, וכמו חסיד חב״ד מהפלג המשיחי שמסרב להבין שהרבי כבר זצ״ל, התעקשת שגם אחרי עדות פילבר פגישת ההנחייה חיה וקיימת ושעדות פילבר הרסנית לנתניהו. לגבי הציוץ על התשלום לעד המדינה השני אתה אפילו לא חייב לענות, לא רוצה להקשות עליך באמצע קמפיין בחירות אינטנסיבי"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי- להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז 23 בספטמבר אין דיווחים על תקיפות בסוריה (שמיוחסות לישראל). המשטר באירן ממשיך לשלוח טילים ונשק מדוייק לחיזבאללה , דרך סוריה. ישראל לא תוקפת. האם בגלל הפ-ט-פ-ט-נ-ו-ת וה-י-ה-י-ר-ו-ת של הפרזנטור לפיד - מאיימת רוסיה לפגע במטוסי חיל-האויר בדרכם (לכאורה) להפציץ בסוריה ? האם זה חלק מהסכם הכניעה ללבנון ?
    סגור
  • 5.
    זה קרב בין מייק טיסון בשיאו לדובי גל בשיאו
    חיים ר 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גליקמן הוא כתב נלעג ללא כבוד עצמי ומודעות עצמיי מינימלית. עבד נרצע של המערכת המשפטית. בטוח שגם אנשיה בזים לאדם חסר עמוד שדרה כמוהו. רק בישראל עילג חסר השכלה משפטית יכול להיות כתב משפט.
    סגור
  • 4.
    לפעמים זה נראה שעמית סגל וביבי הם ישות אחת
    סתיו 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה מאד מבלבל.
    סגור
  • 3.
    מה שמעניין בכל הסיפור הזה...
    YZ 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שהפראיירים הליכודניקים משלמים מכספם כדי לשרת אל ורק את נתניהו. הליכוד בחובות של עשרות מיליוני שח' והכל בגלל נתניהו ועבור נתניהו. אז פראיירים, תמשיכו לשלם, כי הפראיירים לא מתים רק מתחלפים ועל זה בונה נתניהו.
    סגור
  • 2.
    גליקמן ממש לא עומד בשום קריטריון להגדרת "עיתונאי" (ל"ת)
    בושה לענף העתונות 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    עמית סגל סתם ביביבסט בכסות של פרשן פולטי (ל"ת)
    פילבר 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אביעד גליקמן
    DL 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ילד כאפות של השמאל והפרקליטות, בחור דוחה מרושע עם חיוך מציק. בטוחה שאף אחד לא סובל אותו, לקקן, מחנחן לשמאל ובלי עמוד שדרה רק מתרפס לשמאל.
    סגור