ויראלי

קורין גדעון נפרדת: "הרגשתי שאני חייבת לעשות שינוי"

גדעון שעד לפני הקורונה היתה אחת המגישות העסוקות בישראל, ומאז העבירה את פעילותה בעיקר לאינסטגרם, תיעדה את השינוי והסבירה, "הרגשתי שלא מסתדר לי"
מערכת ice |  2
קורין גדעון (צילום פייסבוק/ קורין גדעון)
מגישת הטלוויזיה לשעבר, קורין גדעון שידועה בשיער המתולתל שלה שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלה, החליטה לעבור מהפך מפתיע, ולהיפרד מרעמת התלתלים שבמשך שנים ליוותה אותה.
מדובר בצעד מפתיע שכן גדעון כמעט ולא עיצבה באופן מלאכותי את שיערה לאורך השנים ואף נמנעת מלצבוע את השיער לרות שמגיל צעיר יחסית שערותיה בקדמת הראש מלבינות.
גדעון חשפה היום את הצעד הקיצוני שבחרה לעשות לשיערה בפעם הראשונה, ואף פרסמה תיעוד של המהלך, שלפי התגובות נראה שאכן הצליח לייצר זעזוע בקרב קהל העוקבים שלה.
 

המגישה לשעבר תיעדה את התהליך מתחילתו והסבירה, "בחודשים האחרונים אני כל הזמן עם אסוף, הייתי בנאדם שאוהב ללכת פזור ומסתדרת עם השיער. בחודשים האחרונים משהו לא עובד לי, לא מסתדר לי השיער הפזור, אני גם לא בעניין של להתחיל להשקיע שעות כל פעם לפני יציאה מהבית. לאר נוח לי ולא זורם לי. בא לי איזה שהוא שינוי. אמרתי למאור שאני אבוא אליו ונראה מה עושים, אני פתוחה להכל ובא לי משהו שיהיה לי כיף להסתובב איתו. אני אומרת שאם פתאום אני אראה אחרת זה שינוי היסטורי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חנטריש
    שטויות במיץ עגבניות 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת לא ראינו שו החלקה תמונה דבילית כמו תמידאהו עגילה וקורין גדעות נפרדת אוךי תפרידו את השטויות שלכם עדיף דף ריק
    סגור
  • 1.
    ממש מעניין
    מישהו 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו. נפרדת ממה? מהעולם, מהבעל, מהטלוויזיה. אפשר לחשוב למי אכפת מהתלתלים.
    סגור