תקשורת ומדיה

קורין גדעון עוקצת את בעלה: "זה הפריע לי"

קורין גדעון ענתה לעוקבים בסדרת שאלות תשובות ודיברה על הביטחון העצמי שלה, עתידה הכלכלי וכמובן בעלה: "בהתחלה הפריע לי שהוא בלי תעודת בגרות, כי הייתה לי דעה קדומה"
מערכת ice |  9
קורין גדעון (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
קורין גדעון, מנחת הטלוויזיה הישראלית, העלתה אתמול (שלישי) סדרה של שאלות תשובות בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה  ודיברה באופן פתוח על כך שלבעלה החרדי אין תעודת בגרות, על הביטחון העצמי שפיתחה באמצעות הוריה התומכים ועל עתידה הכלכלי.
אחד העוקבים שאלה אותה: "לא הפריע לך שבעלך ללא השכלה, אפילו ללא תעודת בגרות?". גדעון הפתיעה כשענתה: "אולי בהתחלה, כי הייתה לי דעה קדומה, אבל זה כל כך לא מורגש. הוא אחד האנשים הכי חכמים שאני מכירה, עם ידע מטורף בכל תחום. אני בעד לימודי ליבה, אבל זה לא אומר שמי שלא למד הוא לא משכיל. זה סוג אחד של ידע, וללמוד גמרא מיליון שעות ביום מחדד את המוח לאללה. בגרות זאת גם ממש לא ערובה להצלחה בחיים. שוב, אני בעד, ועובדה שעשיתי תואר, אבל יש גם מלא דרכים אחרות".
בשאלה נוספת נשאלה גדעון "מאיפה יש לך כל כך הרבה ביטחון עצמי"? גדעון הסבירה: "מההורים המדהימים שלי, שתמיד העצימו אותי ודחפו אותי, והאמינו בי. רק הם! אני לא סובלת את הגישה שאומרת לא להגיד לילד שלך שהוא הכי. אלונה (בתה הבכורה) בשבילי היא הכי, ואני אומרת לה את זה השכם וערב".
גדעון הוסיפה: "החיים מספיק מאכילים אותנו כאפות, אז לפחות שההורים יהיו סלע איתן ויציב, ובשבילם הילדים צריכים להיות מספר אחת. אחרת איך הייתי נכנסת לאודישן ל'האח הגדול'  בגיל 23 מול כל הכרישים של התעשייה ואומרת להם שבאתי לטרוף את הקלפים? כישרון זה אולי עשרה אחוז, אולי. ביטחון וחריצות זה כל היתר".
 
לבסוף נשאלה גדעון לגבי עתידה הכלכלי: "את לא מפחדת ממה תעשי אחרי עידן האינסטגרם?" גדעון ענתה: "לא. למה שאפחד? לפני שנתיים ידעתי מה אני אעשה אחרי עידן הטלוויזיה? כל החיים שלי והפרנסה שלי היו שם, חשבתי שנגמרו לי החיים, והנה מעז יצא מתוק. מי שעובד קשה - מצליח! לא יהיה אינסטגרם - יהיה משהו אחר. הכל תלוי בי, לא בשום גורם חיצוני. חוץ מזה שיש לי תואר במשפטים, אז מקסימום אהפוך לעורכת דין".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אכזבה
    אני 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זבל מהלך. אדם מגעיל ודוחה. האף שלך כדאי שתורידי אותו. יאלה כמו כל הזבלים,סלבס, תתגרשי. מי את ימגעילה
    סגור
  • 7.
    זה שאין בגרות לא אומר כלום.
    מנדי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרבה אנשים ללא בגרות משכילים וגם חכמים יותר מאלה שיש להם איזה תואר ובגרות,ואפילו מצליחים בחיים יותר מאלה עם בגרות ותואר.
    סגור
  • 6.
    פרנס מבורא עולם רק אנחנו משתדלים
    חוזרת בתשובה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קורין יקרה פעם חשבתי כך ונפלתי בגדול !!!!איבדתי הכל! בית, עסק, עבודה קבועה ! מאחלת לכם רק טוב אבל תמיד הכל מהשם בעלך יכול להסביר בוודאי.
    סגור
  • 5.
    גם לי אין בגרות
    חנה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לי אין תעודת בגרות. זה נורא הפריע לי בהתחלה בשנים שרציתי ללמוד תואר ונאלצתי ללכת ללימודי תעודה שונים. הוצאתי לבד חלק מהבגרויות בלימוד עצמי אבל מתמטיקה ולשון לא הצד החזק שלי . עכדיו כבר לא חייבים בגרות בכל מקום לימודי אבל עודדתי את ילדי להוציא בגרות וב"ה הם גם למדו חשמל 5 שנים באוני' . יש הרבה אנשים אינטלגנטים מאד שאיח להם בגרות לפעמים זה מדהים שיש בוגרי משפטים שלא ככ מבינים. וראש קטן. אין עוד מוכשרים כמעט היום שיכולים לצלול לתיק ולמצוא נקודות תורפה . הם לא נראה לי קוראים את התיק כמעט.
    סגור
  • 4.
    קורין גדעון
    חני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אומרים שגם יאיר לפיד אין לו בגרות ותחראה לאן הוא הגיע
    סגור
  • 3.
    הכל תלוי בי כנראה שהנפילה בקרוב
    מנחם מנדל 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שחושב שהכל תלוי בו ולא באבינו שבשמיים בדרך כלל אלוקים מראה לו את התהום חס ושלום..מאחל לך רק הצלחה ושתביני שאת סך הכל בשר ודם שלא יודע כלום ושום דבר.. העיקר שיש לך תואר אז אולי ברגע של משבר תסתכלי על התואר והוא כנראה יושיע אותך
    סגור
  • 2.
    תמיד אפשר להשלים בגרות!
    ימית 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואים שבעלה איש טוב ומשפחתי!
    סגור
  • תמיד אפשר להשלים בגרות.
    אמת 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם תעודת בגרות הופכת אנשים למוצלחים יותר??? ממש לא. יש הרבה אנשים שללא תעודות היגיעו לפסגות בכוחותיהם העצמאיים, ובכשרונותיהם העסקיים. האם לשועי עולם גדולים היתה תעודת סיום של לימודים??? ממש לא. וישהמוןדוגצאות. האדם המייסד את רשת מלונות הילטון היה אדם חכם ויזם שראה הזדמנויות מול עיניו והפך אותן ליזמות עסקית.
    סגור
  • 1.
    מאיפה יצאה הנפיחה הזו עכשיו?? (ל"ת)
    צוקומוקו 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור