תקשורת ומדיה

קורין גדעון במתקפה: "זה לא חוקי, מעילה באמון הציבור"

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון, שנשואה לאיש העסקים החרדי חילי סורוצקין, הגיבה לסערת הנידה: "זה לא חוקי לקבל כסף ולא לכתוב שמשהו הוא ממומן, זאת פשוט מעילה באמון של הציבור"
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
מנחת הטלוויזיה קורין גדעון, הגיבה היום (רביעי) לסערת הנידה אחרי שנחשף כי סרטוני השיתוף של הסלבס שהן שומרות נידה, מומנו על ידי אשת העסקים החרדית רותי לבייב, ועוררו סערה בקרב סלביות רבות שהתנגדו לדבר.
"לכל אחת ואחד יש את הזכות לבחור אילו ערכים לקדם וממה להתפרנס. אני גם חושבת שאין שום דבר פסול בלקדם משהו ערכי בתשלום כולל דברים שקשורים לדת כל עוד זה אמיתי ואת נאמנה לעצמך (לא בטוח שזה קרה כאן, אבל זה לא שלי לשפוט)", כתבה גדעון.
גדעון הוסיפה: "הבעיה הכי גדולה זה השקיפות, מעבר לזה שזה לא חוקי לקבל כסף ולא לכתוב שמשהו הוא ממומן, זאת פשוט מעילה באמון של הציבור. היה לי חשוב להתייחס לזה כי זה העולם שלי וזאת העבודה שלי, ואני רוצה שתדעו שאין שום דבר שאני מקבלת עליו תשלום ולא כותבת לגביו "בשיתוף"".
 
כזכור, גדעון נשואה לאיש העסקים חילי סורוצקין, עמו היא מתגוררת בתל אביב. סורוצקין הוא בן למשפחה חרדית ליטאית, אחיינו של האדמו"ר מפיטסבורג מרדכי ישכר בער לייפר. על ההכנות לחתונתם יצרה גדעון את סרט הטלוויזיה "החתונה החרדית שלי" ששודר בקשת 12.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה