ויראלי

דייט טינדר מהגיהנום: הפשיטה, כפתה, חנקה, דקרה והזמינה וולט

לדייט הזה לא הייתם רוצים להיות מוזמנים: צעירה בארה"ב הזמינה לביתה בחור שהכירה באפליקציית טינדר. הוא כנרה לא דמיין שייסיים את הערב ערום וכפות בנייר סלוטייפ אחרי שספג דקירות סכין
מערכת ice | 
סכין (צילום unsplash)
צעירה מקולורדו נעצרה לאחר שלכאורה הדביקה את דייט הטינדר שלה בדבק סלוטייפ בזמן שהיה עירום, חנקה אותו ודקרהה אותו בסכין - לפני שהזמינה אוכל מ- DoorDash.
נגד הצעירה בת ה-22, הוגשו בשבוע שעבר במספר אישומים על עבירות פליליות בגלל המתקפה המוזרה בדייט האמור שהתרחש בדירתה בקולורדו ספרינגס, כך נכתב בתצהיר שפורסם לאחרונה.
דולי מואשמת בכך שפיתתה את הדייט שלה, אותו פגשה זמן סמוך למקרה, באפליקציית ההיכרויות, להסיר את בגדיו לפני שביצעה לכאורה סקס אוראלי עליו על הספה, לפי התצהיר שהגיע לידי WKRC.
לאחר מכן, על פי החשד, השתמשה בנייר דבק כדי לקשור את רגליו וידיו, מה שהקורבן אמר שהוא הסכים לכך, על אף שחשב שזו בקשה מוזרה. הדברים קיבלו תפנית כאשר דולי הוציאה סכין מטבח ודרש ממנו להיכנס לחדר השינה שלה, אמר הקורבן לשוטרים.
"מחשש שלורן תפגע בו עם הסכין, הוא ציית ונכנס למיטתה. לורן טיפסה עליו והמשיכה להשתמש בסכין כדי לחתוך את כתפו השמאלית", נכתב בתצהיר. לאחר מכן, על פי החשד, חנקה אותו שוב ושוב ובדקה את צווארו לאיתור דופק, לדברי השוטרים.
"לאחר מכן, לורן השתמשה בשתי ידיה כדי להפעיל לחץ ישיר על הגרון של הקורבן במשך כ-20 שניות, מה שהקשה על הנשימה. לורן עצרה, אבל רק כדי להשיג חגורה שאותה הניחה על צווארו", נכתב בתצהיר.
"היא הידקה את החגורה לעוד 20 שניות, פעם נוספת והקשה על הנשימה. כשהיא הורידה אותו, היא בדקה את צווארו לאיתור דופק".
לאחר מכן המשיכה דולי, לכאורה, בתוכניותיה לאותו ערב והזמינה טייק אוואי דרך DoorDash, תוך שהיא מאיימת להרוג את הדייט שלה אם ינסה לצעוק לנהג המשלוח.
הקורבן סיפר לשוטרים שדולי אכלה את האוכל שהזמינה ואז נכנסה איתו למיטה. הוא נמלט והזעיק את המשטרה לאחר שנרדמה לידו, על פי התצהיר. השוטרים שהגיעו למקום נתקלו בקורבן העירום עומד בחניית מתחם הדירות.
דולי הואשמה לאחר מכן בחטיפה מדרגה שנייה, תקיפה מדרגה שנייה ואיומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה