משפט

הרופא המחזר הואשם בניסיון רצח: זה העונש שתבקש הפרקליטות

בעקבות הסיפור המחריד שהתרחש לפני שנה, במסגרתו בוצע ניסיון רצח על ידי רופא מרדים שקינא לקולגה שלו, הודה היום הנאשם בניסיון רצח ובין הצדדים נבחן הסדר טיעון
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
בית המשפט המחוזי מרכז הרשיעו בהתאם להודאתו את אסף קרפל בניסיון רצח, זאת לאחר שפרץ לביתה של רופאה עימה עבד ושאחריה חיזר ותקף את בן זוגה, תוך שהוא מנסה להזריק לו חומר שבכוחו להרוג.
קרפל, רופא מרדים במקצועו, עבד לצידה של הרופאה שבן זוגה הותקף, ובמהלך הדיונים ביק העידה על קשר ידידותי שהתקיים בינה ובין הנאשם, שהפך בהמשך לאובססיבי. קרפל הודה בכתב אישום מתוקן, שהוגש על ידי עו"ד רעות אבירי, לפיו הנאשם אשר הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתו כרופא, נהג לדרוש בקרבתה של המתלוננת, לעקוב אחריה, לקנות לה מתנות, ולשלוח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה.
בשלב מסוים, החליט קרפל להביא למותו של בן זוגה של המתלוננת, עליו שמע מסיפוריה. לאור האמור, באחד הימים, בהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים ובן זוגה נמצא לבדו בביתה, הוא הגיע לביתה מצויד בשוקר חשמלי, מצת, סכין רפואית (סקלפל), וכן מזרקים עם חומר שביכולתו להמית.
בשעת לילה מאוחרת נכנס באמצעות מפתח לביתה של המתלוננת, הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו, חנק אותו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה ממעשיו בן הזוג התעורר משנתו והחל להיאבק בקרפל תוך שהוא מעיף מידו את המזרקים.
בהתאם להסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים צפויה הפרקליטות לעתור לעונש של עשר שנות מאסר בפועל ולפיצויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה