ויראלי

רצחה את בן זוגה - כך החליטה להיפטר מהגופה

משטרת העיירה מידלטאון באוהיו מפרסמת פרטים חדשים על מקרה הרצח החריג שהתרחש באזור. אישה שרצחה את בן זוגה הצליחה להיפטר מהגופה באמצעות גיוס בן זוגה של בתו של הנרצח ויחדיו ביתרו אותה והשאירו אותה במחסן הביתי
מערכת ice |  1
בוני מארי ווהן (צילום משטרת מידלטאון)
אישה מאוהיו בארה"ב נעצרה לאחרונה לאחר שאדם בשם ג'ון הייבנס הגיע לתחנת המשטרה המקומית ודיווח כי סייע לה להיפטר מגופת בן זוגה לאחר שרצחה אותו. בעקבות הדיווח המשטרה עצרה את בוני מארי ווהן בגין חשד לרצח ואכן נמצאה גופתו של ג'פרי פלמן במחסן ביתו המשותף עם ווהן.
על פי החשדות וממניע שטרם התגלה, ווהן רצחה את בן זוגה ולאחר מכן ביקשה מהייבנס (33), אשר התברר כבן זוגה של בתו של הנרצח, שיעזור לה להיפטר מהגופה. יחדיו ביתרו את גופת הנרצח והותירו אותה במחסן. המשטרה איתרה את ווהן בתחנת דלק לאחר שדווח עליה בתחנה, אך בעת המעצר היא ניסתה לברוח, ללא הצלחה. 

נציגי המשטרה מסרו כי מדובר במקרה מאד חריג ביחס לאזור השקט בו הוא התרחש. בעת זו צפוי שווהן תואשם ברצח מדרגה ראשונה והייבנס בגין התעללות בגופה ובטשטוש ראיות. מסתמן כי המשטרה כבר הכירה את הזוג היות וניידות נקראו בעבר לביתם עקב מריבות ורעש.
המקרה תפס את תשומת לב התקשורת המקומית בארה"ב, אשר ראיינה את השכנים של ווהן ופלמן. אלו האחרונים סיפרו כי ווהן לא נראתה טוב בימים שלפני מעצרה אך לא באופן שיגרום לחשד. יתרה מכך סיפרו כי לרוב הייתה אישה מאד נחמדה ושקטה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בישראל עוד היו מאשימים את הגבר.. (ל"ת)
    . 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור