ויראלי

כוכבת האח הגדול מתנצלת על הכל: "הצופים נפגעו מהסיטואציות"

לאחר שספגה ביקורות חריפות על אמירותיה, דיאן שוורץ החליטה להכות על חטא: "אני אומרת סליחה. על מה שראיתם ולא ראיתם. התהליך שלי לא מסתיים פה, הוא רק התחיל. מה זה חודשיים לעומת חיים שלמים? שנה חדשה, הזדמנות חדשה, דרך חדשה"
מערכת ice |  3
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ שיצאה מבית האח הגדול, מוקדם מהצפוי העונה, חטפה עם חזרתה לעולם שבחוץ לביקורת קשה וחריפה ביותר מצד המפרסמים אצלם היא מועסקת וכמובן המגיבים ברשת. היא ירדה למחתרת, אבל גם חזרה לאור הזרקורים עם הזוגיות הנוצצת שבנתה עם נתנאל רודניצקי ואף חיכתה לו עד שייצא.
בפוסט רגע לפני יום כיפור כתבה שוורץ והכתה על חטא: "לא פעם שואלים אותי 'למה לא ביקשת סליחה?'. אני מנסה להסביר שברגע שאת יוצאת אחרי 55 יום בבית סגור, את כל כך בהלם ולא מבינה על מה צריך. כי את בטוחה שעקרונית אני וחברים שלי לבית ביקשנו הרבה סליחות בתוך הבית אחרי כל ריב. ואז את מבינה שיש צופים שנפגעו מסיטואציות".

שוורץ המשיכה: "אז את מתנצלת בפניהם ומרגיש שזה לא מספיק. אומרים לך שעשית את זה צנוע וקטן מדיי והיית צריכה לצעוק את זה בטלוויזיה. ועובר עוד יום בחוץ. ועוד יום. ואז במרחק של כמעט חודשיים מאז הבית ההוא… את יוצאת למסע חדש עם עצמך. מין חשבון נפש. כל יום שעובר מתחדדים בך עוד ועוד דברים שקרו ושודרו על המסך. זה מסע של הבנה, של טיפול. של התבגרות מהירה בעל כורחך".
לסיום כתבה: "לפעמים אנשים אומרים סליחה כדי להמשיך הלאה בלי באמת לקחת אחריות. למדתי בחודשיים האחרונים (ואני עדיין לומדת) שכדי לקחת אחריות אמיתית צריך זמן. לחקור, להסתכל, להבין מה היה ומה יכולתי לעשות אחרת או לא. אז ממקום קצת יותר נקי, יותר מטופל - אני אומרת סליחה. על מה שראיתם ולא ראיתם. התהליך שלי לא מסתיים פה, הוא רק התחיל. מה זה חודשיים לעומת חיים שלמים? שנה חדשה, הזדמנות חדשה, דרך חדשה. ורגע לפני שיום הכיפורים נכנס גמר חתימה טובה לכולנו!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דיאן
    לאה 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דיאן אולי תיתלבשי שנפ!יק ליראות את העצמות שלך מה חשבת
    סגור
  • 2.
    דיאן
    א 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דיאן. את. נראת. כמו נערת. פרנו
    סגור
  • 1.
    דיאן, תבקשי סליחה מטליה זה יעשה לך טוב. (ל"ת)
    עדי 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור