ויראלי

דוגמנית ויקטוריה סיקרטס נאנסה? התשובה שעוררה סערה

באחת מתוכניותיו האחרונות, וולוגר אמריקאי מעורר מחלוקת שוחח בין היתר גם על תרבות האונס וגרס: "אלה שמתלוננות הן תמיד פמיניסטיות עם שיער כחול, שבכלל רוצות להיות לסביות וטוענות שאנסו אותן. עד כמה שידוע לי, אף דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט לא נאנסה"
מערכת ice | 
תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט (צילום Hulu)
ככל הנראה לא שמעתם על סטיבן קרואדר, וולוגר אמריקאי שהפך לפופולארי משום מה חרף דעותיו נגד נשים והאמירות ההומופוביות שהוא משמיע לכ-5.7 מיליון עוקבים בסך הכל שחלק מהם אף מביעים הזדהות ומהללים אותו על הדעות הלא פופולאריות שהוא לא מפחד לומר.
באחת מתוכניותיו האחרונות, קראודר שוחח בין היתר גם על תרבות האונס וגרס: "אלה שמתלוננות הן תמיד פמיניסטיות עם שיער כחול, שבכלל רוצות להיות לסביות וטוענות שאנסו אותן. עד כמה שידוע לי, אף דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט לא נאנסה", אמר.
הוולוגר טען: "קורבנות אונס יהיו אלה שהכי נחשקות מבחינת מינית, לפי ההיגיון אם היא אישה לא מושכת ככל הנראה האונס לא התרחש - כי למה שמישהו יאנוס מישהי כזו, אתה לא הולך וגונב אולדסמוביל משנת 1998", כשהוא טוען שהמקרים לא ניתן להוכחה רוב הזמן.
לאחר שעורר סערה בדבריו הלא מקובלים, השחקניות פטרישיה ארקט שאלה: "הוא מכיר דוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט?", ואחרות שאלו אותו: "אתה חושב שהייתי חמודה מספיק להיאנס בגיל 14?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה