רכילות עסקית

ג'פרי אפשטיין ובעלי ויקטוריה סיקרט נחשפים: זה הקשר הרעיל

פשטיין, איש העסקים שהורשע בעבירות מין והתאבד בכלא, היה מחבריו הקרובים ביותר של הבעלים של ויקטוריה סיקרט, לס וקסנר. כעת, בסדרת התיעוד הקרובה של Hulu "סוד ויקטוריה: מלאכים ושדים", הקשר המפוקפק בין השניים נחשף
מערכת ice | 
תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט (צילום Hulu)
במשך עשרות שנים, ג'פרי אפשטיין, איש העסקים שהורשע בעבירות מין והתאבד בכלא, היה מחבריו הקרובים ביותר של הבעלים של ויקטוריה סיקרט, לס וקסנר. למעשה, הנוכל המנוח התבדח בעבר שהשניים "חולקים את אותו מוח".
בסדרת התיעוד הקרובה של Hulu "סוד ויקטוריה: מלאכים ושדים" שיצא היום (חמישי), מקורביהם של הצמד חושפים פרטים על הקשר בין השניים. "לווקסנר היה הכסף שאפשטיין חיפש, ו-וקסנר קיבל מאפשטיין את הזוהר שהוא חיפש", אומרת סינדי פדוס-פילדס, המנכ"לית לשעבר של ויקטוריה סיקרט.
באפשטיין, וקסנר מצא את בעל הברית הנבון, בעל הידע העסקי ובעל ברית הרחוב שאליו ייחל. ולמען החבות ביניהם והתהילה, איל ההון נתן לו גישה לעסק ולמיליארדים שלו. כמעט מיד לאחר הפגישה, העניק וקסנר לאפשטיין ייפוי כוח מלא על הונו הנכבד. וקסנר מכר לאפשטיין את אחוזת ה-Midtown האלגנטית שלו ואת מטוס הבואינג 727 הפרטי של The Limited, אותו מטוס שבו אפשטיין השתמש כדי לסחור בנשים.
 
וקסנר אפילו תיווך בעסקה של 3.5 מיליון דולר עבור אפשטיין לרכישת בית ההארחה הממוקם על רכושו הפרטי העצום בניו אלבני, אוהיו, שם אפשטיין וג'יסליין מקסוול לכאורה תקפו מינית וכלאו את האמנית השאפתנית מריה פארמר ב-1996. עם זאת, לא בוצעו מעצרים בעקבות המתקפה לכאורה. בקיץ 1993, אפשטיין נתפס מתחזה כמגייס לדוגמניות הקטלוג של ויקטוריה סיקרט. הוא השתמש בקשר שלו עם וקסנר כפיתוי למשיכת יפהפיות תמימות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה