ויראלי

טיילור מלכוב חושפת את הטרגדיה המשפחתית: "הבכי לא פוסק"

לאחר מספר שבועות שהמעיטה בפרסומים ברשתות החברתיות והופעות, טיילור מלכוב חושפת את הסיבה שגרמה לה לקחת פסק  זמן, "חוויה המטלטלת"
מערכת ice |  3
טיילור מלכוב (צילום אביב חופי)
טיילור מלכוב חושפת בסדרת סטוריז את הסיבה להיעלמות שלה בשבועות האחרונים מהרשתות החברתיות, וזאת בשל אובדן משפחתי שחוותה. "אני מנסה למצוא את המילים להעביר את החוויה המטלטלת שחווינו כל המשפחה בחודש האחרון ובמיוחד בשבוע האחרון". פתחה מלכוב את סטוריז החזרה שלה לרשת.
"בת דודה שלי, יעלי, שהיתה כדודה הכי קרובה לכל דבר וגדלנו יחד כל הילדים מהרגע הראשון, נפטרה לפני שבוע". כתבה הזמרת ופירטה, "זה התחיל בהתקף לב בחודש שעבר כשהייתה בחופשה עם כל הילדים ברומניה. יעל היתה במוות קליני והיתה בקומה במשך חודש. כמה התפללנו שתתעורר ותקום, שיהיה נס רפואי והכל יחזור לקדמותו. וביום ראשון שעבר ביום בהיר ורגיל חוותה התקף לב נוסף שממנו כבר לא הצליחה לצאת.
"כמה חיכיתי להתחיל פרויקט חדש, כמה שמחת בשבילי שקיבלתי את התפקיד אחרי שנתיים של קריעת תחת בעולם המשחק ואחרי כל כך הרב 'לא'. כמה היית גאה בי על כל דבר קטן, מעולם הריקוד ועל כל העשיה שלי עד היום. לכל אודישן קפצת לעזור לי, וממש לפני שטסתם דאגת להביא לי מעיל לבן גדול לאודישן שכל כך חיפשתי.
"כמה אירוני שזה קרה ביום צילום הראשון של תאלתה, איזה בשורה, הבכי לא פסק, איך מתמודדים ומעכלים בשורה כזו נוראית, ועם כל הכאב שלי, המחשבה היא על בני דודים שלי, חמישה ילדים שהולכים לגדול בלי אמא".
מלכוב סיכמה את המקרה הקשה וכתבה, "אלוהים לקח לנו מלאך אמיתי שמלא באהבה ונתינ, האמא הכי מדהימה שיכלה להיות. אני מבטיחה לך שלנצח תהיי איתנו ובליבנו, מבטיחה לשמור על כולם מקרוב ותמיד להיות שם בשבילם באש ובמים. משפחה לפני הכל. מקווה שתמשיכי להתגאות בי מלמעלה ושתמיד תשמרי על כולנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב והכל אבל זה לא עניינו של אף אחד ולא צריך לפרסם את
    אחד שיודע 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל העולם
    סגור
  • 1.
    תעשי חשבון נפש
    יהודי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כנראה שהכל מתחיל מהעוונות שאת ולירן דנינו עושים בניכם השם ישמור ויציל.מסתבר שלא מספיק ללכת למקווה אם לא נשואים
    סגור
  • איש רע וסתום
    מיכל 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקווה שהזרקת פייזר גם אתה...
    סגור