ויראלי

מיכל הקטנה שוברת שתיקה: "אין אדם שאני חייבת לו שקל"

כוכבת הילדים הגיבה לשיימינג שחטפה בעקבות טעות בזיהוי של כוכבת ילדים שנטען כי אינה שילמה לבעל מקצוע לכאורה: "די בבקשה תעצרו את זה. אני לא מכירה את האיש הזה, מעולם לא ראיתי אותו או את פועלו, ולא שמעתי את השם שלו"
מערכת ice |  3
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
סערת ענק הסתובבה השבוע בעולם הבידור ושמה על המוקד את מיכל הקטנה, כוכבת הילדים מהמוכרות בישראל, לאחר שבעלים של עסק שעיקרו בניית תקרת חדר ילדים דמויית שמיים מיוחדים שמוארים בצבעים, העלה בסוף השבוע פרסום בטיקטוק והפך מיד לסערת ענק.
בעל העסק סיפר בסרטון כוכבת ילדים ששכרה את שירותיו, לא רצתה לשלם לו את הכסף שהגיע לו לדבריו: "זו אחת מכוכבות הילדים הכי מוכרות בארץ, היא בתחום הצגות לילדים, סיכמנו שהיא תעלה סטורי עם סרטון, ואני אעשה לה הנחה. מאז עברו שלושה חודשים, ועד היום לא העלתה שום סרטון וגם לא שילמה את הכסף אחרי ההנחה. אז תפיצו את הסרטון, כדי שהיא תדע שאני הולך להפיץ את השם שלה אם לא תעביר לי את הכסף".


בתגובה ישירה לסרטון, מיכל הקטנה, שהתברר כי היא אינה כוכבת הילדים ששכרה את שירותיו, זכתה לשלל פניות נוקבות ותגובות זועמות על פי TMI והגיבה על כך בזעם: "במהלך סוף השבוע, ילדיי ואני קיבלנו הרבה מאוד הודעות פוגעניות ותגובות קשות. כה מתריס שאנשים עושים שיימינג בגסות כזו. די בבקשה תעצרו את זה. אני לא מכירה את האיש הזה, מעולם לא ראיתי אותו או את פועלו, ולא שמעתי את השם שלו".

היא הוסיפה: "אין אדם בעולם שאני חייבת לו שקל. יש דרכים מוסריות לפעול ולטפל בבעיות מהסוג הזה מבלי לפגוע באנשים שלא קשורים לזה. אז תודה לך על כל הרעש והצלצולים המיותרים שעשית לי ולמשפחתי, מקווה שתמצא שקט נפשי, עורך דין טוב, ודרך שיווקית יצירתית יותר לפרסם את עצמך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מבחינתי היא מוחרמת (ל"ת)
    אבי 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מיכל הקטנה
    הירוק 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאמין לה
    סגור
  • 1.
    מיכל מתה על פרסום ולא משנה מה (ל"ת)
    רמי 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור