ויראלי

אמיר חצרוני וסולן טיפקס ראש בראש: "ג'אנק אוריינטלי מטוניס"

אמיר חצרוני תקף את קובי אוז על כך שהוא משדר במקומו ברשת ב', ואוז ממש לא נשאר חייב: "ישן אני כן אבל גרוטאה להפתעתי אני לא, אני חורש את הארץ ורואה עשרות אלפים והיצירה שלי תודה לאל חיה ובועטת. וגם התוכנית שלי המואזנת ביותר בשעה שלה, כמעט מאה אלף מאזינים"
מערכת ice | 
קובי אוז (צילום פלאש 90)
פרופסור אמיר חצרוני ידוע בתור אחד שאומר כל מה שעולה לו בראש, גם אם לרוב הדעות שלו הן קיצוניות למדי. לרוב, חצרוני משמיע את דעותיו בטוויטר, כשגם אתמול (שישי) הוא שוב יצא במתקפה ברשת החברתית, הפעם נגד סולן להקת טיפקס, קובי אוז.
חצרוני כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "למה קובי אוז, שהיה סלב כאשר יאיר לפיד עשה פרסומת לקופת חולים, משדר עכשיו ברשת ב' על חשבוני במקום שאני אשדר על חשבונו? מדוע רדיו ממלכתי מעדיף גרוטאה מזרחית על יוקרה אירופאית עדכנית?"
חשבתם שקובי אוז ישתוק? תחשבו שוב. הזמר הגיב היום עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו בו כתב: "פרופ' חצרוני, שבוע טוב! נתחיל בכך שאתה הקרם בוואריה בכל שיפודיה, התותית בכל שק"ם. ישן אני כן אבל גרוטאה להפתעתי אני לא, אני חורש את הארץ ורואה עשרות אלפים והיצירה שלי תודה לאל חיה ובועטת. וגם התוכנית שלי המואזנת ביותר בשעה שלה, כמעט מאה אלף מאזינים. מגיע מקום גם לך על חשבוני".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה