תקשורת ומדיה

חצרוני נגד קובי אוז: "מדוע משדר במקומי? גרוטאה מזרחית"

פרופסור אמיר חצרוני תקף את קובי אוז שמשדר במקומו ברשת ב': "מדוע רדיו ממלכתי מעדיף גרוטאה מזרחית על יוקרה אירופאית עדכנית?"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
פרופסור אמיר חצרוני ידוע בתור אחד שאומר כל מה שעולה לו בראש, גם אם לרוב הדעות שלו הן קיצוניות למדי. לרוב, חצרוני משמיע את דעותיו בטוויטר, כשגם אתמול (שישי) הוא שוב יצא במתקפה ברשת החברתית, הפעם נגד סולן להקת טיפקס, קובי אוז.
חצרוני כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "למה קובי אוז, שהיה סלב כאשר יאיר לפיד עשה פרסומת לקופת חולים, משדר עכשיו ברשת ב' על חשבוני במקום שאני אשדר על חשבונו? מדוע רדיו ממלכתי מעדיף גרוטאה מזרחית על יוקרה אירופאית עדכנית?"
כזכור, רק לאחרונה תקף חצרוני את הדר מוכתר, ראש מפלגת 'צעירים בוערים', כשכתב בחשבון הטוויטר שלו מילים קשות כנגדה: ""אבא של הדר מוכתר מהצד העיראקי לא היה מיליונר. כנראה גם לא יהיה. הוא "בין עבודות" (ככה קוראים למובטלים?) אם כי בזכות הבת האוהבת יש לו ג'וב בחברת הסטארט אפ שהיא מקימה - על חשבון מענק ממשרד המדע. מאידך, הסבא רבא האשכנזי מהצד של האמא, ישראל ירדני, דווקא היה טייקון קרקעות ברעננה".
 
עוד הוסיף: "אתר האינטרנט של עיריית רעננה מספר בגאווה איך אותו ישראל ירדני (אבא של סבא של הדר מוכתר) קיבל 2.5 דונם בחינם מהברון רוטשילד, קנה 14 דונם פרדס מקיבוץ, וגם "רכש באובססיביות" אדמות של ערבים שלצערם הרב גורשו בנאכבה לשטחים (היכן שהנינה שלו רוצה "לבנות באטרף")".
לסיום כתב: "למה כל הקרקעות ברעננה הותירו את הדר בלי דירה משל עצמה? כנראה רק היא יודעת, אם כי ייתכן שהנטייה המשפחתית להביא לעולם טונות של ילדים (לסבא רבא היו לא פחות מתשעה!) דיללה את הנדל"ן. זה מה שקורה כשלא שמים קונדום. והנה אילן היוחסין המשפחתי שמגיע עד הדר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחרי זה תבכה כשתחטוף כיסא בראש.
    לבנת חבלה 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופסור לייצור פיתות לא טריות.
    סגור
  • 1.
    חצרוני ממש תחקירן שיעשה הסבה חצרוני בעצמו ריצ' רצ' (ל"ת)
    נוחי ד המעגל 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור