ויראלי

מצאה בביתה החדש כספת - ונדהמה לגלות מה מסתתר בה

בית ישן ותמים התגלה כמחסן של חומרים מפוקפקים. אחרי שעות של פריצה לכספת, הדיירת החדשה נדהמה מהתכולה שלה
מערכת ice | 
כספת (צילום צילום מסך מטיקטוק)
אישה שקנתה בית ישן יד שנייה מאספן, נאלצה להתקשר למשטרה לאחר שפתחה כספת ענקית שמצאה בתוך הנכס. טיפאני, בת 28, קנתה את הבית מבלי לראות אותו וכשהיא הגיעה בפעם הראשונה היא נדהמה לראות שהוא עדיין מלא בחפצים.
היא מצאה טלוויזיות וינטג' ורהיטים ישנים, וגם כספת ענקית שעדיין הייתה אטומה - אז היא הזמינה בעלי מקצועה שפרצו אותה במשך שעות. בסופו של דבר, לאחר עבודה מאומצת, טיפאני פתחה את קופסת המתכת הענקית וכאשר בחנה את התכולה לא הייתה לה ברירה אלא להתקשר למשטרה.

טיפאני תיעדה את התגלית שלה בחשבון בטיקטוק שלה, שם היא אמרה: "אחרי שעות של צפייה בקבלן טוחן, קוטף גרזן ופטיש בכספת, סוף סוף פתחנו אותה, ואלוהים אדירים, מה שבעצם מצאנו היה מטורף.
 
@misstiffanyma Replying to @joyfulgordotv here’s everything we found in the 4000 lb safe! #theflip #fixerupper #renovation #homerenovation ♬ Buttercup - Jack Stauber
"מצאנו כמה נכסי ירושה כמו טבעת אירוסין, צרור תמונות שבהחלט יכולות לשמש לסחיטה, המון שטרות נדירים ומטבעות ישנים. אפילו מצאנו פגיון ממלחמת העולם השנייה שהיה שייך ל"רעים", אבל בכנות, הדבר הכי מטורף שמצאנו, אסור לי אפילו לספר לכם, כי אנחנו חייבים לערב את המשטרה".
 
טיפאני, מלוס אנג'לס, קליפורניה, קנתה את הבית עם בן זוגה, מאט, ושיפצה אותו, שיפוץ שהחל כאמור מפינוי כל התכולה של הבעלים הקודם.
היא קיבלה אלפי לייקים וצפיות בסיפור שלה, והגולשים הגיבו על סודות הכספת הענקית וניסו לנחש מה יש שם. גולש אחד אמר: "רימונים? בבית של אבא שלי היו במרתף רימונים לא מפוצצים מזמן שסבא שירת". אחר ניחש, "צריכים להיות חלקי גוף", ועוד אחד אמר, רביעי הגיב: "אני מרגיש שהדבר שאי אפשר להזכיר הוא חבילה של רישיונות נהיגה או חלקי גוף". ועוד ניחש: "תמונות של נעדרים?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה