השוק

ברינקס נכנסת לתחום שננטש ע"י הבנקים; מקימה חדרי כספות נוספים

אחרי שהמערכת הבנקאית נטשה את שוק הכספות, ברינקס עושה צעד נוסף להיכנס לתחום הזה שמסתמן כתחום שיש לו ביקוש בישראל; ברינקס הקימה את חדר הכספות החדש בחיפה
ניצן כהן | 
ישי צוויקל (צילום חן גלילי)
ברינקס מתרחב בתחום שננטש על ידי המערכת הבנקאית - תחום הכספות. למעשה המערכת הבנקאית בכל תהליך סגירת הסניפים שעברה, החליטה לצמצםעד כדי לחסל את פעילות חדרי הכספות וזה יצר וואקום לכל מי שקראו לו לקחת את החפצים שלו מהכספת בבנק וכל מי שרצה להכניס רכוש לכספת מנוהלת ומאובטחת.
אם כן, באופן עקרוני יש לכספות ביקוש אבל הבנקים ראו בסיגמנט הזה ביקוש שמניב הכנסות אך אינו מפצה על התשומות הרבות שבניהול חדר כזה על כל הסיכונים שיש בו. ברינקס יכולה להיות הדוגמה לסיגמנט קטן יחסית שננטש על ידי המערכת הבנקאית אך גדול מספיק עבורה, עד כדי שהיא פותחת חדרי כספות במגוון אזורים גאוגרפיים.

השבוע פתחה ברינקס את חדר הכספות השלישי שלה בישראל בחיפה, כחלק מהרחבת פעילות החברה בעלות של כמיליון שקל. המתחם החדש יאובטח 24 שעות ביממה, תחת אחריות מלאה ויספק מענה לתושבי אזור הצפון לאחסון רכוש ודברי ערך כמו תכשיטים, יהלומים,  מסמכים חשובים וכן הלאה.
ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל: "השקת חדר הכספות החדש הוא צעד משמעותי בהרחבת פעילות החברה ואנו צופים המשך למגמה זו והרחבת השירותים לאזורים נוספים בארץ. לעיתים קרובות ערך סנטימנטלי הוא בעל משקל גבוה בהרבה מהערך הכספי של הרכוש. חדרי כספות מקנים לאנשי עסקים ולא רק, שקט תעשייתי המאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלהם ולהתייעל, בזמן שאנחנו עושים את כל השאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה