ויראלי

אמיר חצרוני מעורר סערה: "הרב שלום כהן פרזיט"

לאחר הלוויה של הרב מגדולי התורה אושיית הרשת הביע דעות קשות: "הצליח בשנות חייו הארוכות לא לעבוד בעבודה נורמלית כנראה אפילו לא יום אחד והטיף לתלמידיו ללכת בדרכו. תרומתו לתל"ג היתה 0. מאידך, בזכותו יש לנו לא מעט רמאים גדולים בתורה"
מערכת ice |  6
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אחרי הלוויה של הרב, מגדולי התורה, שלום כהן ז"ל, יצא אושיית הרשת והפרופסור אמיר חצרוני בשורה של ציוצים לא קלים לקריאה, כאשר הוא הביע דעה לא פופולארית במיוחד על מותו של הרב.
חצרוני כתב: "חדשות טובות בעולם התורה! נמצא מחליף לפרזיט הרב שלום כהן ז"ל - הרב שמעון בעדני שיבדל"א. בעדני גדל במשפחה תימנית טיפוסית. ההורים עשו 10 ילדים והניחו אותם בשמש. ארבעה תפסו צבע יפה. שישה - למרבה הצער - התפגרו. בעדני רב ענק. כנהוג בז'אנר, תרומתו לתל"ג אפס. הוא העמיד דורות של פרזיטים".
 
קודם לכן כתב: "כמו שקורה לא מעט בזמן האחרון - גם היום אנחנו נפרדים מפרזיט לא צעיר. 91 שנים חי הרב שלום כהן, שהצליח בשנות חייו הארוכות לא לעבוד בעבודה נורמלית כנראה אפילו לא יום אחד והטיף לתלמידיו ללכת בדרכו. תרומתו לתל"ג היתה 0. מאידך, בזכותו יש לנו לא מעט רמאים גדולים בתורה - חברי כנסת של ש"ס".

המגיבים כתבו לו: "כמה כיף ועונג עושה לי להיזכר בדיוק עכשיו ב- איה, אייהה, רק חסר את הפטמות של קובי סוויסה", עוד נכתב: "כל אלו שממש הפריע להם כשגוש הזוהמה הזו קיבל כיסא לפנים, אז זה ממני אליכם באהבה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חצרוני
    יוסי 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע,חצרוני אומר את האמת.
    סגור
  • 5.
    באיזה עבודה פרודוקטיבית אמיר עובד?
    רחל 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרופסור לשטויות ולפרובוקציות
    סגור
  • 4.
    אסור לדבר על חכמים וצדיקיים
    Or 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בושה וכלימה לדבר על כבוד הרב ועל צדיקים ובני התורה שבזכותם העולם מתקיים זכר צדיק וקדוש לברכה
    סגור
  • 3.
    איש שלא עושה בחייו כלום
    איש אמת 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי אתה שתדבר עליו אתה איש קטן -= שחוץ מלהרתיח אנשים ולקבל צומי שזה דבר שחסר לך המון אטף אחד לא באמת אוהב אותך והסיבה שמעלים אותך לתקשורת זה נטו ליצן שיעשה ריטינג כי הרי בכל מדינת ישראל אין מוטומטם שידבר שטיות כמוך אז בלם פיך חולה בראש ואל תדבר על מנהיג קדוש אגב נראה לי שאם היתה ספרדי לה היתה פרופסר אלא מנקה בשירותים בתחנה מרכזית כי זה מה אתה שווה זבל
    סגור
  • 2.
    שלום עכשיו=הזיה עכשיו
    הוא דיין[כמו שופט ] 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא דיין ואיש ציבור איך אפשר לומר עליו פרזיט שהיה מעורב עמוק בחיי האומה גשמית ורוחנית כל הצדקה החסד השלום ??? אולי תגיד לבגץ שהם אוכלי חינם יותר נכון מספיק עם השקרים כל מלכי הגויים יודעים איך התורה אמת 4 מליארד איש [נוצרים ומוסלמים] יודעים שהתנך אמת ואחד שלא יודע לעומק מה זה תורה ודיינות[יותר טוב מאצע של פסיכולוג]אומר כאלה שטיות שה יחזיר אותנו בתשובה
    סגור
  • 1.
    רק השמאלנים לא חולבים את המדינה ... חה חה חה חחחח... (ל"ת)
    רק השמאלנים לא חולבי 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור