ויראלי

צפו: הכריש תקף בסמוך לחוף, אחד הרוחצים נאבק בו

עדת הראייה אמילי מורי סיפרה שהיא יצאה לטיול כשהבחינה באדם שנלחם בחיה, לפני שהוציאה במהירות את הטלפון הסלולרי שלה כדי להקליט את הדרמה.

מערכת ice |  1
כרישים (צילום pexels)
"האיש דג ותפס את הכריש במקרה", הסביר מורי. "הוא ניסה לשחרר אותו חזרה לים". תמונה שצולמה לאחר מכן על ידי מורי מראה את האיש נעזר באדם שני כשהם מושכים את הטורף על החול. בסופו של דבר הם שחררו את הכריש חזרה למים.
למרות שזה לא אושר, היצור נראה למעשה כריש נמר חול - זן לא אגרסיבי של כריש הידוע רק לתקוף בני אדם כאשר הוא מוטרד קודם. מורי אמר ל"פוסט" שהחוף לא היה סגור לשחיינים, כשהוא מבולבל: "אני מרגיש שכולנו התרגלנו לזה [תצפיות כרישים]". עם זאת, המבקרים בחוף סמית' פוינט היו בכוננות גבוהה בשבועות האחרונים, בעקבות שתי התקפות נפרדות.

ב-13 ביולי, גולש בן 41 הובהל לבית חולים לאחר שננשך על ידי כריש נמר בגובה 4 מטר. הטורף השאיר פצע בגודל 4 אינץ' ברגלו של האיש, אבל הוא שרד את החוויה המפחידה. בינתיים, ב-3 ביולי, ננשך מציל צעיר בחזהו וביד ימין על ידי כריש שאורכו נאמד ב-5 מטרים. השומר - שהיה בעיצומו של אימון - נלחם עם החיה בידיו החשופות לפני שהגיע לחוף.
התקפות כרישים בלונג איילנד "נדירות ביותר", לדברי גורמים מקומיים, אך הן עלו בתדירותן לאחרונה. בשנתיים האחרונות נצפו יותר כרישים מאשר כל העשור הקודם ביחד.
ביולי לבדו, נרשמו ארבע תקריות נוספות ברחבי לונג איילנד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גובה או אורך ?
    אריה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הגובה של כריש ארבע מטר, אז מה האורך שלו ???
    סגור