ויראלי

הזוי: אושיית הרשת המצליחה התגלתה כראש ארגון פשע אלים

ג'סיקה אנדרדה דה סילבה, אושיית רשת ברזילאית שהעלתה באופן קבוע תמונות שלה על יאכטות מפוארות ומטוסים בשלל מקומות נוצצים ברחבי העולם - נעצרה לאחרונה בחשד שהנהיגה את הכנופיה האלימה של בעלה, זאת בזמן שהיה בכלא
מערכת ice | 
אקדח
ג'סיקה אנדרדה דה סילבה, אושיית רשת ברזילאית שהעלתה באופן קבוע תמונות שלה על יאכטות מפוארות ומטוסים בשלל מקומות נוצצים ברחבי העולם - נעצרה לאחרונה בחשד שהנהיגה את הכנופיה האלימה של בעלה, זאת בזמן שהיה בכלא.
בעלה של ג'סיקה, ויסנטה פרו, היה אחד הבוסים הגדולים של כנופיית קאריוקה שפעלה בסיארה שבצפון מזרח ברזיל. הוא נעצר במדינת גויאס ב-2016 ובהמשך הועבר לכלא פדרלי שם הוחזק תחת אבטחה כבדה. כעת מתברר שאת מקומו בראש ארגון הפשע תפסה אשתו ג'סיקה בת ה-28.
 
על פי גורמים בממשלה הברזילאית, ג'סיקה עבדה פעמים רבות על פי הוראות ישירות שקיבלה מבעלה או שהייתה משתתפת ישירות בחלוקת הפקודות ל"חיילים" בארגון. ב-22.6 גם היא נעצרה בסלבדור ובחודש שעבר היא ביקשה לעבור למעצר בית משום שיש לה שני ילדים מתחת לגיל 12.
היא קיבלה את מבוקשה ושוחררה למעצר בית עם אמצעי זהירות כמו אזיקים אלקטרוניים ברגליים ואיסור על שימוש בטלפונים ניידים או נייחים. כמו כן, נאסר עליה לקבל מבקרים מכל סוג, למעט בני משפחה מדרגה שנייה או ראשונה, אנשי מקצוע בתחום הרפואה ועורכי דין או מיופי כוח מטעמם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה