ויראלי

הלם בפלורידה: נחש ששוקל 98 ק"ג ואורכו 5 מטר

נקבת הפיתון הבורמזי שנתפסה על ידי חוקרים היא הגדולה ביותר שתועדה אי פעם במדינה. היא הייתה בערך בגובה של ג'ירפה לו נמתחה אנכית. הארוחה האחרונה שלה הייתה צבי שלם
מערכת ice |  1
נתן הולדינגס דרום פלורידה (צילום נתן הולדינגס)
במשקל של 215 פאונד (98 ק"ג) ובאורך של כמעט 18 רגל (5 מ'), נקבת הפיתון הבורמזי שנתפסה על ידי חוקרים היא הגדולה ביותר שתועדה אי פעם במדינה. היא הייתה בערך בגובה של ג'ירפה אם היא נמתחת אנכית. היא היתה גדולה יותר מכל פיתון זכר שנמצא במדינה. הארוחה האחרונה שלה הייתה צבי שלם, והיא הייתה בדרכה למפגש עם נחש זכר. היא נאבקה עם ביולוגים במשך 20 דקות לפני ש"הוכנעה" על ידי חוקרים מרשות השימור של דרום מערב פלורידה, כך דווח השבוע ביום רביעי. כמו כן, התגלה שהיא בהריון עם 122 ביצים מדהימות. ההערכה היא שהיא הייתה עד בת 20 כשנתפסה.
פיתונים הפכו למזיקים בפלורידה כנחשים פולשים ללא טורפים גדולים המאזנים את תפוצתם, והם מתחרים במינים מקומיים. הנחשים הללו, שאינם ארסיים אך הורגים את טרפם בעזרת חנק, נפוצו בפלורידה מאז שבעלי נחשים חסרי אחריות שחררו או אפשרו לפיתוני חיות מחמד לברוח לפני שנים. רבים מהנחשים המשיכו אז לשגשג באקלים הסובטרופי של פלורידה.
חוקרים צדים פיתונים בפלורידה כבר למעלה מ-10 שנים במאמץ להגן על מינים מקומיים במערכת האקולוגית של האזור. מאז הוקמה ב-2013, תוכנית הפיתונים של שימור דרום-מערב פלורידה הסירה למעלה מ-1,000 פיתונים מכ-100 מיילים רבועים בדרום מערב פלורידה.
פלורידה גם עורכת תחרות שנתית המבקשת מהציבור עזרה בציד פיתונים. "אתגר פיתון" יתקיים בין ה-5 ל-14 באוגוסט וצפוי למשוך כ-600 משתתפים מ-25 מדינות שונות. הפרסים כוללים $2,500 (2,050 פאונד) עבור רוב הנחשים שנלכדו, ו-$1,500 עבור הנחש הכי ארוך שנתפס. הזוכה בשנה שעברה לכד 223 פיתונים, בעוד שהנחש הארוך ביותר היה באורך 15 רגל. יש להרוג את כל הנחשים באופן הומני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל זה ובלי תמונה של הנחש??? (ל"ת)
    דןדן 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור