ויראלי

רותם ישראל זועמת: "אי אפשר להסתובב ברחובות"

מגישי הטלוויזיה שיתפו את העוקבים שלהם בכאב על גל הטרור האחרון. קורין גדעון: "צמרמורות בכל הגוף מועקה בלב והבטן מתהפכת, הגיע סופית הפחד לצאת מהבית"
מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום זיו אמסלם)
גל הפיגועים האחרון גרם לפחד בקרב אזרחי ישראל, וגם אנשי הטלוויזיה והבידור הביעו את דעתם על המתרחש ועל תחושותיהם הקשות. מגישת הטלוויזיה רותם ישראל כתבה בכאב: "נעלמה תחושת הביטחון לחלוטין. עם חופשי בארצנו? אי אפשר להסתובב ברחובות."
גם המגישה קורין גדעון שיתפה את העוקבים שלה בהרגשותיה: "ישבתי אתמול מול הטלוויזיה ופשוט לא האמנתי. עוד פיגוע… כבר 11 נרצחים!!! 11 בשבוע אחד!  אי אפשר יותר להכיל. לא יכולה לעכל את זה עוד ועוד חיים של אנשים, עולמות שלמים שנחרבים ועל מה?? זהו הגיע סופית הפחד לצאת מהבית. זה זרק אותי ישר לימים של לפני 20 שנה, אבל אז בתור ילדה הפחד לא שיתק אותי. לא בטוח שהבנתי עד הסוף. עכשיו כשאני אמא זה נוגע לי בעצב הכי חשוף אין לי יכולת להגן על הבת שלי! וזאת האחריות הכי גדולה שלי, הדבר הכי יקר לי!"
עוד הוסיפה: "צמרמורות בכל הגוף מועקה בלב והבטן מתהפכת, לאיזו מציאות הבאתי אותה? מציאות שבה אני מתה מפחד לצאת איתה מפתח הדלת?! בעיר שלי, במדינה שלי! אין לנו ביטחון.. והמחשבות על המשפחות שאיבדו את היקרים להם מכל לא מרפות.. אמהות כמוני. שנעקר להן הלב מהמקום. כמה יתומים ויתומות. הלכתי לישון עם דמעות בעיניים וחרדה עצומה. כואב לי ברמות"

גם אושיית הרשת והמגישה מעיין אדם, שיתפה באינסטגרם שלה על הבשורה שקיבלה בעת החזרות לתוכנית 'רוקדים עם כוכבים': "אנחנו נכנסים לחדר חזרות ולא נוגעים בטלפון. בועה. ואז מדי פעם מוציאים את הראש לאוויר ונחנקים מהבשורות. נולדתי באינתיפאדה הראשונה ואבא שלי שר לי מאז שאני קטנה "שזו תהיה  המלחמה האחרונה". אני כבר ילדה גדולה וזה לא נגמר. מרסק".
מגיש שבחר גם לתקוף את הממשלה הוא חיים אתגר, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "כבר עבר מספיק זמן ועדיין אין תכנית. אין קול ברור שמסביר לאזרחים הדי מבוהלים מה עומדים לעשות. ראש הממשלה ניפק סיסמאות כלליות ואין פעילות משמעותית שנראית לעין"
 
העיתונאית טלי בן עובדיה הגיבה לאתגר: "חלאס חיים. תהיה רציני. אתה באמת רוצה שיפרסו בפניך תכנית? זה באמת מה שקרה אחרי פיגועי טרור בעידן שאתה כ"כ מתגעגע אליו? שנים ארוכות של התמודדות עם טרור לא לימדו אותך שהבקשה שלך מופרכת וזה שתספור את השעות לא יוסיף לה נופך רציני". 
מי שעוד הגיבה לאתגר היא ג'ודי מוזס, שעקצה את אתגר וכתבה "הדרך הקלה לגרוף לייקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר גם אפשר
    נו באמת 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עכשיו חזרתי מאחלה סיבוב
    סגור