ויראלי

דודו אוואט עונה אחת ולתמיד: האם הוא ביביסט?

שוער הנבחרת לשעבר, דודו אוואט, עונה לשרון גל האם זה נכון שהוא ביביסט, מדוע הוא מבקר את הממשלה, ומוסיף מה הסיבה שהצטרף להישרדות: בני הנוער בפריפריה "שלפעמים מוותרים מראש על החלומות שלהם"
מערכת ice |  5
נתניהו אוואט (צילום אוליביה פיטוסי פלאש 90 פייסבוק)
שוער הנבחרת לשעבר ואושיית הרשת בהווה, דודו אוואט, התראיין היום (שלישי) אצל שרון גל, גם בעקבות השתתפותו בתכנית "הישרדות" והרעש סביבו בתקופה האחרונה והדעות אותן הוא משמיע ברשת הטוויטר.
אוואט הסביר את הביקורת שלו סביב הממשלה: "המדינה לא מנוהלת", אמר לגל, "אנחנו רואים מה קורה בגל הקורונה הנוכחי - מתחילת הרכבת הממשלה, מה שמנסים זה לפגוע בשכבות החלשות. מי שנבחר דואג אך ורק לבוחרים שלו ואלו דברים שברורים לחלוטין".
 
עוד הוסיף: "הממשלה דואגת רק לעצמה ולאנשים שלה, וזה כואב לי שפוגעים בחלקים החלשים, במגזר החרדי ובפריפריה, יוקר המחיה, אלה הדברים החשובים".

אוואט בתכנית הישרדות. צילום רשת 13
שוער הנבחרת לשעבר הגיב גם לכינוי שהודבק לו ברשתות כי הוא ביביסט, והוא עונה על כך לשרון גל: "אני לא ביביסט. אני מעריך את נתניהו וחושב שהוא מנהיג גדול שעשה דברים גדולים למדינת ישראל, אבל שמזלזלים בביבי, מזלזלים בפריפריה שבחרו בביבי שדואג לכולם, גם לשמאל וגם לימין, והעוגה התחלקה עם כולם, ומה שאנחנו רואים שפה היא לא מתחלקת".
 
על פרסום דעותיו בפומבי, מבהיר אוואט כי "מחובתנו לומר את דעתנו. ישנם אנשים שמפחדים לומר את דעתם בגלל שיסמנו אותם. אני לא חיפשתי להיות אהוב על כולם, על אנשים מוכרים חובה לומר את דעתם".
מוקדם יותר היום פרסם אוואט בחשבון הטוויטר שלו על הסיבה שהצטרף לתכנית הישרדות וכתב: "אחת הסיבות שבאתי להישרדות הייתה בני הנוער בפריפריה שלפעמים מוותרים מראש על החלומות שלהם אני למדתי שזה לא משנה באיזה מגרש אפר התחלת, בסוף אתה יכול למצוא את עצמך חוטף מכה לראש מהפקקים של רונאלדו. הדרך לשם עוברת דרך הרצון לנצח, התשוקה להצלחה ולהיות מוכנים לעבוד קשה יותר מכולם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רעננה
    חגית 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דודו סורי היום יצאת אפס
    סגור
  • 4.
    ברור שדודו אוואט ביביסט ! הוא הרי מזרחי !
    דניאל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המזרחים ביביסטים !
    סגור
  • 3.
    איש דוחה ועבד (ל"ת)
    ברור בהיסט 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    כמה טיפש אפשר להיות ?
    ויקטורי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היה שוער בינוני. הפך לאזרח חלול ומטופש שלא תרם כלום לחברה הישראלית . הוא הפרצוף המכוער של הגרעין הביביסטי
    סגור
  • 1.
    כל כך רדוד ולא חכם (ל"ת)
    דניאל 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור