ויראלי

אברי גלעד ורותם ישראל נעדרו מהעולם הבוקר, אלו המחליפים

המגישה של תכנית הבוקר ברשת 13 עדיין בבידוד לאחר שנדבקה בקורונה והמנחה ביום החופשי שלו ולכן מי שקיבלו את המושכות הם דני רופ הוותיק וליאור קינן
מערכת ice |  2
אברי גלעד ורותם ישראל (צילום רשתות חברתיות)
תכנית בוקר לא שגרתית שודרה הבוקר (רביעי) ברשת 13, כאשר שני המנחים הקבועים אברי גלעד ורותם ישראל, כל אחד מסיבה אחרת לא יכולים היו להגיע לאולפן ועל כן הוחלפו בדני רופ ובליאור קינן.
רותם ישראל עדיין מתאוששת מנגיף הקורונה בו נדבקה, כאשר היא עודנה בבידוד עד שתקבל תוצאה שלילית. בהיעדרה, ליאור קינן קיבלה שוב את הקרדיט להופיע באולפן ולא בפעם הראשונה מבחינתה.
רופ שכבר מכיר היטב את תכנית הבוקר והוא המחליף הקבוע יחסית של גלעד בימי רביעי, כאשר האחרון לוקח ביום זה את בנותיו לבית הספר ומבלה עימן, הגיע גם הבוקר לאולפן כדי להעביר את השידור.
 
אגב, לאחר שקיבל את השידור מגיל לוין אמר רופ בהומור: "זו כבר פעם שנייה של ליאור השבוע, רותם חלתה במחלה שאני לא יודע אם לספר לצופים, משהו שלא שמענו עליו עדיין, קו...קוו...קורונה, או אומיקרון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פוטו רצח
    לוינסון 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אפשר להיות רגועים. האוויל גלעד היצלח לדחוף עוד שתי תמונות לאתר. האם בענינו לא צריך להופיע המישפט "פירסום מקודם"?
    סגור
  • 1.
    תוכנית הבור ערוץ13
    דוד 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מצליח להבין ולא לקלוט מה האובססיות הזו לכתוב על התוכנית בוקר של ערוץ 13 כשלא פעם או מס פעמים בעבר שהיתחלפו ופתאום כבר כמה ימים דיווחים על רותם לא מגיעה כן מגיעה ואברי בחופש ביום שלו מי ביקש את הדיווחים האלה ולמה הצורך של הכותב לכתוב על כך ולדוןח בכזו דבקות כל יום!?!?!?!?!
    סגור