ויראלי

הגירושין הכי כואבים במדינה: הרשת סוערת

דניאל גרינברג ואייל גולן התגרשו וזה הדבר שהכי עניין את הגולשים ברחבי הרשת על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
בשלישי האחרון הייתה רעידת אדמה בביצה כשאייל גולן ודניאל גרינברג הודיעו על גירושין לאחר שנתיים וחצי של נישואין ושני ילדים משותפים. הנושא היה הנושא הכי מדובר ברשת בשבוע האחרון. 
על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת השיח סביב הגירושין של גרינברג וגולן כלל 41,299 דיונים, 59,466 שיחות ו-289,878 לייקים.

הפוסטים הבולטים בנושא: 
באינסטגרם: הפוסט של "ישראל בידור" עם תמונה של השניים עם כיתוב: "הלם הלם הלם: אייל גולן ודניאל גרינברג מתגרשים". בפוסט עצמו נכתב: "הלםםםם: לאחר 3 שנים יחד ושני ילדים משותפים - אייל גולן ודניאל גרינברג מתגרשים. השניים חתמו הבוקר (ג׳) על הסכם גירושים אצל עורך הדין. הכי מפתיע או פחות? דברו אלינו בתגובות כאן למטה".
 

בפייסבוק: הפוסט של "גיא פינס" המתעד את התגובה הראשונה של גרינברג לגירושין בסטורי יחד עם תמונה של השניים. בפוסט נכתב: "דניאל גרינברג מגיבה לראשונה לפרסום שלנו על הגירושים מאייל גולן: 'יש המון שמועות נכונות וכאלה שפחות, ההחלטה היא משותפת מתוך הבנה מלאה שלילדים שלנו מגיע הורים מאושרים וחברים'".
 
בטוויטר: רשף שי, אחד הכותבים של תכנית הבידור "ארץ נהדרת" בקשת 12. כתב בציוץ בטוויטר: "אייל גולן נמצא כל כך הרבה ברבנות שכבר בקשו ממנו להשתתף במתנת יומולדת לשושי מהנהלת חשבונות". בציוץ נוסף כתב: "אייל גולן נמצא כל כך הרבה ברבנות שיש לו במקרר קופסאות עם אוכל 'של אייל לא לגעת'".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה