ויראלי

אחרי חשיפת הענק שגילגלה מיליונים, ערן סוויסה נפרד מהפינה

ערן סוויסה הצליח לעורר סערה אחרי שפתח פינה קטנה עם מטרה חברתית בעמוד ההאינסטגרם שלו. הפינה הגיע לכל מקום, אבל היום מודיע סוויסה במפתיע כי הוא סוגר אותה
מערכת ice | 
ערן סויסה (צילום אסף אמברם)
עיתונאי ישראל היום ערן סוויסה חשף היום (חמישי) בעמוד האינסטגרם כי אחר הסערה שעוררה והסיקור הנרחב, פינת הפוטושופ שהוביל בשבועות האחרונים מגיעה לסיומה. את הפינה פתח סוויסה כצעד חברתי שנועד לחשוף את השקרים של תעשיית הבידור בפרסומי האינסטגרם הנוצצים והחטובים.
"עם יד על הלב, לא דמיינתי שכולם ידברו עליה, לא חשבתי שזה מה שיקרה איתה". כתב סוויסה באינסטגרם שלו וחשף כי, "על פי נתוני ״יפעת״, בתוך שבועיים פורסמו 71 כתבות בנושא: 32 כתבות באינטרנט, 15 ברדיו, 14 בטלוויזיה ו-10 בעיתונות המודפסת".
עוד חשף סוויסה את הערכת השווי של החשיפות שגררה הפינה, "שווי חשיפה: 8 מיליון שקלים, סכום שכנראה לא יהיה לי לעולם ולא משנה כמה פוטושופ אעשה. הדיון החשוב הזה נולד ברשת ולא הפסיק לצמוח. 9,100 דיונים בנושא ולמעלה מ-50,000 לייקים, כך על-פי חברת ״סקופר״ המתמחה בניטור שיח ומחקרי תובנות מהרשת".
"השיח עצום והבאזז בשיאו, אבל הפוטושופ לא ייעלם מהעולם. אפילו להפך, זו תופעה שתגדל ותתעצם ויהיו פה דורות שלמים שיגדלו על פילטרים וריטושים. הרי לאף אחד מאיתנו אין את הכוח לעצור את הקידמה. יתרה מזאת, אף אחד לא יספור ולא יתייחס לאיזו מאיה קיי אחת שמפרסמת תמונה באינסטגרם "ללא ריטוש", למרות שאלוהים העניק לה את הפילטרים המחטבים והמחליקים באופן טבעי, והיא לא הייתה זקוקה לו מלכתחילה".
"הרעיון של "פינת הפוטושופ" היה להעלות את המודעות לתופעה ולדבר עליה. המטרה ללא ספק הושגה וברגשות מעורבים, אני מרגיש שהגיע הזמן להיפרד, לפחות עד הפעם הבאה".
"אני מתנצל בפני מי שנפגעה ממנה", סיכם סוויסה והוסיף, "מוקיר תודה לנטלי דדון ועדן פינס שהקפיצו את הדיון למרות התנגדותן לפינה, ומודה בעיקר לכם, הקוראים, על התמיכה, החיזוקים והסיפורים שלכם ששיתפתם ולעולם לא יצאו לי מהראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה