ויראלי

ויראלי: תינוק בן שנה וכבר מגיע לראיון עבודה

עם חליפה, נעלי עור ואפילו קורות חיים עם רשימת כישורים והמלצות: מיילו מונדווילר ליווה את אמא לראיון עבודה - וכבש את טיקטוק
מערכת ice | 
תינוק בראיון עבודה (צילום @314handcrafted / TikTok)
קשים חייו של תינוק בעידן הקורונה: ההורים עובדים מהבית, מסתובבים בין הגפיים ומקשים על הזחילה וזריעת ההרס; המעונות סגורים ומקשים מאוד על קיום אינטראקציות חברתיות עם פעוטות זבי-חוטם בלתי-מחוסנים אחרים; והכי גרוע, כל דבר שאתה עושה עולה לחשבונות החברתיים של ההורים והופך מייד לבדיחה ויראלית שפוגעת בסיכוי שלך להיתפס אי פעם ברצינות. 
מיילו מונדווילר בן השנה ושלושה חודשים החליט לעשות מעשה: הוא הגיע עם אמא לראיון עבודה, כדי לוודא שהמעסיק הפוטנציאלי שלה יידע כמה חשוב להוציא אותה מהבית ולתת לה תעסוקה אמתית. 
אם להתייחס לעניין קצת יותר ברצינות, האמא, מגי מונדווילר בת ה-38 מסנט לואיס שבמיזורי, פוטרה מעבודתה שבועות ספורים לאחר לידתו של מיילו, ממש עם תחילת הסגרים. מאז היא היתה בבית, עד שבשבוע שעבר זומנה בהתראה של שעות בודדות לראיון עבודה בחברה שאת שמה לא ציינה. היא סיפרה לתחנת הטלוויזיה המקומית של פוקס שבעלה וקרובי המשפחה האחרים שהיא מבקשת מהם בדרך כלל לשמור על מיילו היו כולם עסוקים. היא התקשרה חזרה לחברה והתנצלה שלא תוכל להגיע, כי אין לה מי שישגיח על הילד, והופתעה מהתשובה: "תביאי אותו איתך - אנחנו ידידותיים לילדים".
 
@314handcrafted

Ever been to a toddler friendly interview? ##companyculture ##toddler ##fyp ##foryourpage ##PrimeDayDealsDance ##toddler ##covidbaby ##job ##interview ##cute

♬ original sound - Cody V.

בסרטון שצילמה והעלתה לטיקטוק ניתן לראות איך היא הכינה את הפעוט לראיון: סירקה, הלבישה בבגד דמוי חליפה מפוספסת, הנעילה בנעליים דמויות עור, נתנה לו לעמוד עם צינור מים זורמים ליד העגלה שלו כאילו הוא שוטף אותה, ולבסוף נכנס לבניין עם דף ועליו קורות החיים שלו שבהם נכתב: "מטרה: לא למצוא עבודה ולאכול את כל החטיפים; כישורים: יכולת להשמיד חלל נקי ב-30 שניות; יכולת להוריד את הטיטול של עצמו; יכולת להגיד בערך 5 מילים שמתחילות ב-ב' או ב-ד'; מריח פרחים עם השיניים; יורד במדרגות תוך החזקת היד של אמא; יכולת לזרוק כדור; יכולת לזהות כלב מקילומטר; ניסיון: אין; חינוך: אוניברסיטת אמא ואבא; המלצות: אמא ואבא". 
"הוא אכל את המלפפון החמוץ מהכריך של הבעלים ורייר", דיווחה מגי, והוסיפה כי "זו היתה חוויה נהדרת. איזו תרבות ארגונית מזמינה".
הסרטון הפך מייד לוויראלי וצבר תוך כשבוע כמעט 9 מיליון צפיות, מיליון וחצי לייקים ויותר מ-10,000 תגובות. עתה, חשוב למגי לעודד נשים ומקומות עבודה לעודד חוויות כמו זו שלה כדי לדאוג לכך שיותר נשים יוכלו לצאת לעבוד, במיוחד אחרי עידן הסגרים והחל"תים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה