ויראלי

בלה חדיד מפיצה פייק ניוז נגד בנט: "לא יותר טוב מנתניהו"

הדוגמנית העלתה לסטורי ציטוט של בנט לפיו אין בעיה בהריגת ערבים וכתבה שזה "פשוט מאוד עצוב". הבעיה היא שהוא מעולם לא אמר את הדברים
מערכת ice |  3
נפתלי בנט ובלה חדיד (צילום יונתן סינדל פלאש 90, Georges Biard)
לא יפה לה: הדוגמנית בלה חדיד, שאוהבת לתקוף את ישראל בכל הזדמנות, עשתה זאת גם אמש והעלתה לסטורי מתקפה נגד ראש הממשלה הטרי, נפתלי בנט.
חדיד העלתה קישור לפוסט של עמוד בשם Let's talk Palestine, שלו מעט יותר מרבע מיליון עוקבים, תחת הכותרת "בואו נדבר על הממשלה הישראלית החדשה". הפוסט עונה על השאלה "מיהו נפתלי בנט"? בפרטים על הקריירה הצבאית שלו וציטוטים נבחרים של עמדותיו הימניות - אך אחד הציטוטים זכה לסטורי נפרד אצל חדיד.
הציטוט שבחרה הדוגמנית להעלות בסטורי עצמאי הוא "הרגתי המון ערבים בחיים שלי, ואין עם זה שום בעיה" - משפט שצוטט על ידי עיתון "הארץ" ב-2013 ועל ידי חנין זועבי ב-2015 - אלא שלטענת בנט מעולם לא נאמר. יו"ר ימינה הבהיר מספר פעמים בעבר כי הציטוט מבוסס על דברים שאמר בישיבת ממשלה, ובה דיבר על מחבלים ולא ערבים - אך הוא מעולם לא חשף את הציטוט המדויק, כך שהציטוט המזויף ממשיך להיות זה שמופיע שוב ושוב.
חדיד הוסיפה ל-43 מיליון עוקביה: "אם אתם יודעים משהוא על נתניהו - אתם יודעים (גם) שבנט לא עדיף. זה מצב של הפסד לכל הצדדים המעורבים. אני רק אשאיר את זה פה. זה כמעט בלתי יאמן. בכנות, פשוט עצוב. פשוט מאוד עצוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העם בחר מי לא יהיה ראש ממשלה ולא להפך
    דתי לאומי מפוחד 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאלה האם ללא שיתוף הפעולה בין שנאת הרל"ב לתאוות השוחד של ימינה ועבאס, הייתה כמה ממשלת בנט לפיד מתוך דאגה לעם ומדינה?
    סגור
  • 2.
    חולת נפש ידועה (ל"ת)
    פיני 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אפשר לא לצטט אותה
    יערה 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חוק שמחייב לצטט כל שונא ישראל. בנוסף אפשר גם למצוא ידיעות לא נחמדות עליה. אפשרות אחרת להזמין אותה לארץ ולהראות לה שאנחנו לא מה שהיא חושבת
    סגור