ויראלי

צפו: אדוה דדון תנצח את קרן פלס בקרב מצמוצים?

אחרי ששידרה תחת אש בשומר החומות - נראה שאדוה דדון עסוקה בעיקר בנופש. שבוע שעבר ראינו אותה בים המלח, אתמול העלתה תיעוד מעבר לים - ומה קרן פלס קשורה לכל זה?
מערכת ice |  1
אדוה דדון (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
כתבת התחקירים של חברת החדשות שידרה לנו תחת אש במבצע שומר החומות כשגם בן זוגה גלעד שלמור עשה את אותו דבר ומיד לאחר מכן טס לשדר מאיטליה על אסון הרכבל. לפני שבוע היה נראה שיש שם איחוד מרגש סוף סוף כשבאינסטגרם של דדון ובאינסטגרם של מיכל אנסקי עלו תיעודים מחופשה משותפת במצוקי דרגות שבים המלח. אז מה דדון עושה שוב בחופשה, ומה קרן פלס קשורה לכל זה?
השתיים מילאו את האינסטגרם בסוף השבוע בתמונות נוף מעוררות קנאה מעבר לים כשהן מתייגות את המיום המפתיע שלהן - איביזה. בסרטון שהעלו הן נראות באמצע משחק שחמט (התרשמנו), שעצרו לטובת תחרות מצמוצים. הכי טיול שנתי שלכן אבל העיקר שאתן נהנות. מני שלא נכחו בפריים הם גלעד ונועם ש אבל מי שכן זיהינו זה את חברי הלהקה של פלס.  

פלס כתבה פוסט באינסטגרם שלה וחשפה את מהות הנסיעה המעוררת קנאה, "אנשים שמבלים איתי הכי הרבה זמן הם המוסיקאים שמנגנים איתי. אנחנו יחד ברע ובטוב, בעליות התלולות ובהתרסקויות הכואבות. עברנו את הקורונה כלהקת הבית של כל חצר שרק פרסה דשא לרגלינו. בכינו כשהאור כבה וצחקנו כשהיה עצוב מדי. חזרנו וסגר שלישי ושוב חזרנו ומלחמה וחזרנו.
אולי הקיפאון יחזור, אבל הקיץ הזה (שהתחיל סופסוף) הוא החם ביותר שלנו אי פעם. המון הופעות ועבודה וכל השגרה הזאת שלחוצת (בקטע טוב) על הלב. גם מריצה למרחקים נכונים, צריך לנוח. תודה מירי זקן @mirizaken1 שהזמנת אותנו לנגן ביום ההולדת שלך במקום המושלם הזה שמאחה לנו את הקרעים. תכף נעלה לשיר לך ובינתיים הבלאנס בעיצומו. אוהבת אותך, אתכם ואת החיים הבלתי צפויים שקיבלנו. יש שם צבע מסביב, לא הכל שחור לבן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ctsknyfd
    DETU: ASHANGA 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    442
    סגור