ויראלי

יאיר לפיד מבין בכדורגל? הפאדיחה הגדולה של ראש מפלגת יש עתיד

ספק אם המועמד הבא להרכיב את הממשלה אכן ראה את משחק ליגת האלופות בין פ.ס.ז' למנצ'סטר סיטי, כאשר צייץ: "אני יודע שכולם חושבים שהכל סגור, אבל עד חצות הכל יכול לקרות. קבוצה שבה משחקים ניימר ואמבפה תמיד יכולה לעשות מהפך"
מערכת ice |  7
יאיר לפיד (צילום אתר הכנסת)
יאיר לפיד ניסה להתחבר לצופי הכדורגל אמש (שלישי), אבל כנראה שהוא לא טרח לבדוק משהו אחד קטן לפני שצייץ את הגיגיו בנוגע למשחק חצי גמר ליגת האלופות בין פאריס סן ז'רמן למנצ'סטר סיטי בו ניצחה האחרונה והעפילה למשחק הגמר.
לפיד, עוד לפני ששמע על החזרת המנדט של נתניהו לנשיא רובי ריבלין, צייץ: "אני יודע שכולם חושבים שהכל סגור, אבל עד חצות הכל יכול לקרות. קבוצה שבה משחקים ניימר ואמבפה תמיד יכולה לעשות מהפך".
 
מה הבעיה כאן? אמבפה בכלל היה פצוע וישב במשך כל 90 הדקות על ספסל המחליפים, על כן הציוץ מעיד שבכלל לא ראה את המשחק, אלא אם הייתה לו כוונה אחרת בדרך בה כתב אותה, אבל כנראה שיצאה מעט 'עקום'.
בן כספית הפנה את תשומת הלב: "אחינו, אמבפה פצוע". מהטוויטר הרשמי של ONE הגיבו ללפיד בתמונה של אמבפה בפרצוף מבולבל וערוץ הספורט כתבו לו: "אמבפה על הספסל, סמס לפוצ'טינו".
 
חברת הכנסת עידא תומא סולימאן כתבה לו בהומור: "ראית יאיר? ריאד מחרז הזכיר שגם ערבים מבקיעים שערים", העיתונאי הערבי עפיף אבו מוך כתב לו: "נקווה שבענייני מו"מ קואליציוני תשלוט יותר טוב, אמבפה לא משחק".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לא יודע להגיד דבר אמת אפילו על שטויות (ל"ת)
    דוך 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    יאיר התותח
    יוסף 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מילה כדורגל. מה יהיה בנושאים מדינים בטחונים זהההאיש וזאת הגישה זה מה שרציתם סכנת נפשות לעם ישראל תחקרו אחורה ותתחילו להבין שמדובר באיש הזוי שלא מודע למה שיוצא מפיו מדבר אך ורק לרצות את הסביבה גישה מסוכנת במשבר הקורונה טען שהכל שטוית מה היה קורה אם הטיפול בקורונה היה תלוי בו תראו מה קורה בהודו אבל תהנו מבטיח שעוד תבכו והרבה
    סגור
  • 5.
    זה הליצן שרוצה להיות ראש ממשלה
    טוני 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בדיחה ושמה יאיר
    סגור
  • 4.
    האם קופרניקוס היווני היה בהרכב? (ל"ת)
    חיים 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מי שפצוע לא נכלל בסגל. אמפבה ישב על הספסל
    יאיר 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאמן עשה שיקולים של התמודדות על האליפות בצרפת שבורחת לפאריס. מי שלומד על ספורט מציוצים של בן כספית שלא יתפלא שהוא מתעורר עם בעיות באמינות.
    סגור
  • 2.
    אכן פדיחה (: (ל"ת)
    יולי 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מה המשותף בין ביבי לאמבפה? עכשיו שניהם לא משחקים!
    צ'רפק 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    יש!!!!!!!!
    סגור