ויראלי

"או שהם מנותקים או שמטרתם לבזות את רב העם"

פרשן ערוץ 13 לענייני חרדים ודת יוצא בתהייה נגד מפלגת "תקווה חדשה" בדף הטוויטר שלו: "הגידופים של סער וחבריו נובעים משתי סיבות". שמעון ריקלין תמך בבן חיים
אביחי דלאל |  2
אבישי בן חיים (צילום פייסבוק/אבישי בן חיים)
הפרשן לענייני חרדים ודת של ערוץ 13, ד"ר אבישי  בן חיים, כתב הבוקר (שישי) ציוץ שבו הוא יוצא  נגד גדעון סער ומפלגת "תקווה חדשה". בציוץ, בן חיים שיתף סרטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבת ים  מקבל את תמיכת האזרחים, מצטלם איתם ומקבל מחמאות. 
בציטוט כתב בן חיים: "תהייה: כשגדעון סער וחביריו חסרי טיפת הנימוס והקלאסה מהאליטה מגדפים בגסות את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, זה בגלל שהם מנותקים ולא מודעים לעובדת היותו סמל לאומי עבור רבים בעם, ושכשהם מבזים אותו הם מבזים אותם? או שחלילה הפוך: מטרת האליטה היא לבזות, להשפיל ולדכא את המון העם?"
 
בשבוע האחרון, מפלגת "תקווה חדשה" צונחת בסקרים והגיע לשפל של 8 מנדטים מאז תחילת הקמפיין. בנוסף, הביקורת של בן חיים מצטרפת לביקורות נוספות מתחילת השבוע שסער סופג יחד עם חבריו לרשימה צבי האוזר ויועז הנדל מפרשנים פוליטיים ופוליטיקאים לשעבר. העיתונאי שמעון  ריקלין הגיב לציוץ של בן חיים: "הפוך" או בהמשך לציוץ של בן חיים "מטרת האליטה היא לבזות, להשפיל ולדכא את המון העם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא זה ולא זה.
    רוני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האליטה לא מצליחה יותר להסתיר את מקור תחושת העליונות שלה. ביזוי האחרים, בעיקר את הרבים, שכן העליונות שייכת למיעוט נישא. העתיד תלוי ביכולת העמידה של הרוב ה"נחות, ואולי באחדותו.
    סגור
  • 1.
    בידקו במילון תחת הערך פשיזם
    עם הארץ 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבישי בן חיים הפך גם הוא לשופר. כמה מאכזב. מערכת אייס, מה עם איסור תעמולת בחירות בערוץ מוכר שאינו רשמי?
    סגור