ויראלי

התקשורת החרדית לצד ברדוגו נגד "תקווה חדשה": "ממה הם מפחדים?"

בתקשורת החרדית עומדים לצד שדרן הרדיו נגד תקווה חדשה. מגיש קול ברמה, יקי אדמקר: "מסרבים לשחרר את נציגי המפלגה לראיונות בתקשורת החרדית". כתב רדיו קול חי, אבי רבינא: "חשש לפליטות פה מביכות"
אביחי דלאל |  1
סער וברדוגו (צילום צילום מסך ויחצ גלצ)
הקרב בין "תקווה חדשה" והעיתונאי יעקב ברדוגו נמשך והיום (חמישי) הצטרפו לצידו אושיות מהתקשורת החרדית שביקרו את "תקווה חדשה" על כך שהמפלגה לא שיחררה לכלי תקשורת חרדיים נציגים לריאיונות.
כזכור, ברדוגו יצא בשורה של ציוצים נגד "התקווה חדשה". השר לשעבר וסגן יו"ר המפלגה, זאב אלקין, טען כי ברדוגו מקבל הנחיות מראש הממשלה בנימין נתניהו. ואתמול המאבק החריף שברדוגו העלה שורת ציוצים נגד "תקווה חדשה", ביניהם כתב: "סער-שאשא-אלקין בקמפיין בחירות חדש 'יעקב ברדוגו לא מוציא מילה מהפה בלי הנחיה מבלפור, אני הייתי בחדר שבו ניתנו לו הנחיות...'. ככול שהמנדטים הוירטואלים נעלמים השקרים נערמים. אלקין-היית בחדר ושתקת?..."
 
המפלגה יצאה בהודעה נגד השדרן וכתבה בטוויטר: " גלי צה"ל מסרבים להעלות את השר לשעבר יועז הנדל לראיון אצל ברדוגו. האמת מעולם לא הייתה ברורה יותר - ברדוגו קמפיינר מלא מלא של נתניהו, בתחנה ציבורית על חשבון תקציב הבטחון ומשלם המיסים".
 
ברדוגו הגיב בציוץ: "סער-שאשא-אלקין הוזמן ולא הוחרם כבר חודש וחצי.פשוט חושש להתראיין ביומן הערב חמש ׳וילנסקי את ברדוגו׳ בגל״צ, בזמן שהולך לאולפנים המעודדים את כת ׳רק לא ביבי׳. לאחר שתתייצב לראיון נשמח לארח גם את מספר 4 הנדל". 
בתקשורת החרדית נעמדו לצד השדרן והגיבו לציוץ של התקווה החדשה. יקי אדמקר, כתב הכנסת והחרדים ומגיש ברדיו "קול ברמה" כתב כי: "זה ממש הצחיק אותי כבר למעלה משבוע וחצי בערך מאז הצניחה בסקרים ראשי תקווה חדשה מסרבים לשחרר את נציגי המפלגה לראיונות בתקשורת החרדית ממה הם מפחדים? על זה נאמר: קשוט עצמך ואז קשוט אחרים"
 
גם אבי רבינא, כתב פוליטים וחרדי ברדיו 'קול חי' כתב: "בכיינים. כמי שאוסרים על כל חברי המפלגה להתראיין בתקשורת החרדית מחשש לפליטות פה מביכות (מלבד אלקין) אתם מעזים לדבר?"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברדוגו-HIS MASTER VOICE
    אבבא 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההאש פפיס של המשפחה "המלכותית"
    סגור