ויראלי

ניפץ קברים והעלה לטיקטוק, שקד: "ממשלת נתניהו הפקירה את המשילות"

תיעוד מזעזע של חילול קברים בבית הקברות, גולש העלה לטיקטוק סרטו בו הוא מצולם מנפץ ומשחית מצבות בבית הקברות של מושב נבטים בנגב. בתנועת רגבים תיעדו את הקברים שחוללו ונחרדו: "זוועה, לראות ולא להאמין. תוצאה של חוסר המשילות בנגב"
יהודה לוינגר |  12
חילול קבר (צילום צילום מסך)
חילול קברים מזעזע בבית הקברות של מושב נבטים בנגב אתמול בערב (רביעי). בסרטון נראה מי שהוא ככל הנראה בן מיעוטים, בעת שהוא מנפץ ומחלל את הקברים ואת התיעוד אף העלו לרשת הטיקטוק.
בתנועות הימין גינו את התופעה. מתנועת רגבים נמסר: "בית הקברות של מושב נבטים בנגב. לראות ולבכות. לראות ולתלוש את השיער מזעם ומכאב. אנטישמיות וחילול קברים במדינת ישראל, בשנת התשפ"א 2021. התמונות המחרידות האלו, הן תוצאה של חוסר המשילות המתמשך של מדינת ישראל בנגב. אין שום דרך יפה לומר את זה, אין שום דרך לטייח את היקף הבעיה".
חברת הכנסת איילת שקד כתבה על כך והאשימה את הממשלה: "מצער לראות שתופעות מזעזעות של חילול קברי יהודים הגיעו גם לארץ. ממשלת נתניהו הפקירה את המשילות בדרום".

 

בתנועת רגבים עקבו אחר המקרה, ובשעות הלילה תיעדו את המראות הקשים: "עוד מצבה ועוד מצבה מתגלות כמנופצות ומחוללות. זוועה", כתבו והוסיפו: "כך נראות המצבות שספגו את הנזק וההשחתה הקשות ביותר. לראות, ולא להאמין"
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ביבי מנהיג מספר 1 בעולם
    מאיר 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שקד בעלת אלף הפרצופים מחוברת לזנב של בנט הרמאי ומקשקשת בזנב. כאילו היתה
    סגור
  • 10.
    ניפוץ קברים
    שמואל חולון. 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מסכים כלל עם איילת שקד. למרות שאיילת נראית נעימה ורכה . היא סיגלה לעצמה אופי של פוליטיקאית. שהוא בבסיסו אופי רע הרואה בכל מצב את השלילי. תמיד היו מופרעים. ותמיד היו מושחתים הרבה לפני נתניהו. ולא ניתן להעמיד שומר ליד כל קבר. ובנט והיא חושבים שהם יצליחו במקום שאחרים כשלו. אז לא. מקווה שהמרוץ יגמר מהר ואז תקום ממשלה בראשות נתניהו שהוא הטוב ביותר מבין כולם. חודש טוב.
    סגור
  • 9.
    איילת שקד היקרה. עד היום היית
    אלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוערכת ונחשבת בעני . כאן הוכחת שאת לא מי שחשבתי . שמטורף חילל קברים ואת מאדימה את הממשלה . שכחת שעד לפני שנה וחצי היית חלק מהממשלה . כעת אמנם תקופת בחירות ולא ציפיתי מימך להאשים ולהשתמש בלשון הרע.
    סגור
  • 8.
    ימינה
    ציון 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי גברת שקד מה שרע וקורה זה נתניהו ומה שמוצלח וטוב זה אתם והשמאל
    סגור
  • 7.
    נתיות מצבות
    חנן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים היא היתה בממשלה ולא עשתה דבר לטיפול בבעיות בנגב ילד עם כל הממשלות בעשרים שנה האחרונות עכשיו פותחים את הפה זה הדבר היחיד שכולם בכנסת הזאת כל המאה העשרים יודעים לעשות לדפוק לנו את המוח
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קשקשנית עופי.
    אביעד 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדברת מעל הגובה שלה. איפה הבושה?
    סגור
  • 5.
    סתומה שכחה שעד אתמול הנפתול היה שר ביטחון (ל"ת)
    דן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    שירת כשרת המשפטים, ולא עשית כלום,
    פלד (סטאלין) 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום להעביר חוקים לחיזוק המשילות, התברברת עם שופטי העליון, החונטה המשורבטת מרחביה.
    סגור
  • 3.
    אתר ICE היחיד שמפרסם את המעשה האנטישמי הזה - כל הכבוד
    ערן גפני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יישר כח לכם, אתר ICE שאתם מפרסמים את המעשה האנטישמי הזה, היות ושאר כלי התקשורת כלל לא חשבו לנכון לפרסם אותו (אני מניח שאם יהודי היה מנפץ מצבות בבית קברות מוסלמי, זה היה מקבל כותרת ראשית + גינוי מהנשיא + גינוי ממרצ ויאיר לפיד + גינוי מהאו"ם + דרושות). אגב, זה מתייחס גם לערוץ 20 שלא פרסם זאת ועוד טוען שהוא "ערוץ של העם".
    סגור
  • 2.
    רק לא ביבי
    רק לא ביבי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני שונא את ביבי, אבל בנאדם שקם בוקר אחד ויוצא עם פטיש מצבות של יהודים.... לא ביבי כמו תושב עוטף עזה שעושה עסקים עם חמאס, ביבי אשם? מישהו נוסע במהירות מופרזת, ביבי?
    סגור
  • 1.
    אני אומר לכם אנחנו ממש פראיירים .פעם אם כזה דבר
    ימני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה קורה היינו מחריבים את כל תושבי הכפר עד האחרון שבהם.דוד בן גוריון עשה טעות איומה במלחמת השחרור שלא החריב את כל הישובים הבדואים והערבים בארץ השאיר כמה אלפים מהם אחרי המלחמה .בני השטן האלו .
    סגור
  • באמת?
    מה? 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הם בני שטן כי אחד שבר מצבות, אבל אתה אומר שהיה צריך להשמיד אותם כמו שניסו לעשות לנו ואתה עדיין משוכנע שאתה בצד הצודק והטוב? מהקרה לך בחיים?
    סגור