ויראלי

עדי שילון ויוסף סוויד מתגרשים: "הסיפור נגמר, כבר לא זוג"

"מרגישה שנכון לשתף ברגע הזה, בו הסיפור נגמר", חשפה שילון ברשתות החברתיות בפוסט כן ורגיש שחותם זוגיות בת עשור עם ילדה משותפת. "אחרי עשר שנים של אהבה גדולה, חברות עמוקה ומשפחה שבנינו יחד, החלטנו להיפרד. כבר לא זוג, אבל תמיד משפחה", כתבה בפתיחות האופיינית לה
מערכת ice |  4
עדי שילון (צילום ערן לוי)
סיפור האהבה של עדי שילון והשחקן יוסף סוויד הגיע לסיומו: השניים הודיעו היום (שני) על פרידתם לאחר עשור של זוגיות, שש שנות נישואים ובת משותפת. הזוג המוכר, שהתגורר בשנים האחרונות בברלין, החליט לסיים את דרכם המשותפת בהסכמה הדדית, תוך שמירה על מחויבותם ההורית המשותפת.
"מרגישה שנכון לשתף ברגע הזה, בו הסיפור נגמר", חשפה שילון ברשתות החברתיות בפוסט כן ורגיש. "אחרי עשר שנים של אהבה גדולה, חברות עמוקה ומשפחה שבנינו יחד, החלטנו להיפרד. כבר לא זוג, אבל תמיד משפחה", כתבה בפתיחות האופיינית לה.

לאורך השנים, הזוג, שהפך לאחד המוכרים בתעשיית הבידור הישראלית, ניהל מערכת יחסים פתוחה וכנה מול המצלמות. סוויד, שהוא גם אב לאלכסנדר (15) מנישואיו הקודמים, המשיך לפתח את קריירת המשחק המצליחה שלו במקביל לחיי המשפחה, כשהוא ושילון משלבים בהצלחה את חיי המשפחה עם הקריירות התובעניות שלהם.
למרות המעבר לברלין והניסיון לבנות חיים חדשים בגרמניה, השניים החליטו לשים קץ לזוגיותם, אך מדגישים את מחויבותם להמשיך ולגדל יחד את בתם המשותפת מישל בת ה-5. החלטתם לשתף את הציבור בפרידה משקפת את הכנות והפתיחות שאפיינו את מערכת היחסים שלהם לאורך כל הדרך.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התבוללות זו שואה שקטה. והסוף של הזוגיות ידוע מראש. (ל"ת)
    גאולה 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בגלל שהיא הייתה עם אסף גרניט (ל"ת)
    עלמה 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעניין
    אשמדאי החבלן 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין את נאסרראללה
    סגור
  • 1.
    סטומה ברמות (ל"ת)
    כובשי החרמון 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור