ויראלי

עינב בובליל מתפוצצת על מתנגדי הממשלה: "כל אחד חושב שהוא רמטכ"ל"

אחרי יום זיכרון קשה לחללי ה-7 באוקטובר, כוכבת הרשת לא מוכנה עוד לשתוק: "לא רוצה לראות פוסטים שמחפשים מי האשמים. לא רוצה פוסטים של מירמור. לא רוצה פוסטים של אנשים שלא מאמינים בכלום". קראו את הפוסט המלא   

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
בתחילת היום, בובליל עוד הגיבה ברשתות לפיגוע הדריסה הקשה בגלילות וכתבה: "אי אפשר לצאת מהבית! מה יהיה? מפחיד ומתסכל". התגובה, שצוטטה בסושיאל של וואלה סלבס לצד אלו של מפורסמים נוספים, גרמה לכוכבת הרשת לרמוז בסטורי באינסטגרם: "הלוואי והייתי יכולה לרשום כל מה שאני רוצה וחושבת".
כמה שעות לאחר מכן, נראה שהאם לחמישה ובעלת 425 אלף העוקבים, החליטה בכל זאת לבטא חלק ממחשבותיה והעלתה פוסט ארוך בו היא מבהירה: "אי אפשר כבר להיות ברשתות החברתיות".
בובליל, שכיוונה ככל הנראה למי שמבטאים תסכול לגבי המצב הקיים ותפקוד הממשלה, כתבה: "אני מדבר רק בשם עצמי. לא רוצה אנשים שרואים רק שחור. לא רוצה פוסטים בלי תקווה, בלי עתיד, בלי חלום. לא רוצה לראות פוסטים שמחפשים מי האשמים. זה לא מעניין כרגע. לא רוצה פוסטים של מירמור. לא רוצה פוסטים של אנשים שלא מאמינים בכלום".
אושיית הרשת המשיכה והבהירה מהו התוכן שמפריע לה וכתבה: "לא רוצה פוסטים של אנשים מפלגים. לא רוצה פוסטים של אנשים שלא מוכנים לקבל ולהבין שיש אנשים שחושבים שונה מהם והדרך שלהם ורק שלהם היא נכונה".

מתוך חשבון האינסטגרם של עינב בובליל einavbooblil_benisti@
בובליל, שרמזה עוד על הדעות שמטרידות אותה, ציינה: "אי אפשר כבר להיות ברשתות. זה נהייה פשוט בלתי ברמות. כל אחד חושב שהוא רמטכ"ל, שר ביטחון, שר החוץ, חבר קבינט. די, שחררו. תנו לקבינט המדיני ולצבא לעשות מה שהם עושים עד כה. אל תחלישו את העם שלנו. אל תפילו לנו את הרוח!!! יש אור בקצה המנהרה בעזרת השם. צריך רק להאמין ולקוות ולחשוב טוב. עוד לא אבדה תקוותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה