TOP 5

הסודות של עינב בובליל: 5 דברים שלא ידעתם על חייה ועל ההצלחות שלה

עינב בובליל, משפיענית רשת מצליחה ואם לחמישה, הפכה לאחת הדמויות המוכרות בישראל מאז השתתפותה בתוכנית "האח הגדול". אבל יש כמה דברים שלא רבים מכירים על חייה ועל הקריירה שלה. אלו חמישה פרטים מפתיעים שלא ידעתם על עינב בובליל
מערכת ice |  11
עינב בובליל (צילום יח"צ)

עינב בובליל התפרסמה לראשונה כאשר השתתפה בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" יחד עם אביה, יוסי בובליל. במהלך העונה היא הפכה לדמות אהובה בזכות אופיה הצבעוני, וביטויים כמו "פרידמנים" נכנסו לשיח הציבורי בזכותה. מאז חייה השתנו לחלוטין, ובשנים האחרונות היא הפכה לאחת ממשפיעניות הרשת הגדולות בישראל.

בובליל נשואה לאלי בניסטי ולהם חמישה ילדים: אוריה, תמר, אביגיל, יוסף נחמן וריף. המשפחה מתגוררת באשקלון, שם גם הוריה מתגוררים ביחידת דיור צמודה לביתם. למרות שהתחילה את דרכה כמאפרת כלות, היום בובליל היא משפיענית אינסטגרם מצליחה עם כ-400 אלף עוקבים. בחודש אוגוסט האחרון, חוותה משבר כאשר חשבון האינסטגרם שלה נחסם לזמן מה, אך לאחר כשבועיים הצליחה להחזיר אותו.
אלו חמישה דברים נוספים שלא ידעתם על עינב בובליל:


1. למה עזבה את עסקי האיפור?
בובליל עסקה באיפור כלות מתוך תחושת שליחות, אך בשל בעיות בריאותיות, שלוש פריצות דיסק בעורף, נאלצה להפסיק את עבודתה בתחום. היא סיפרה כי לא יכלה להמשיך לעבוד שעות ארוכות כשהיא עם צוואר כפוף ובכאב, מה שהשפיע על יכולתה לשמח כלות ביום חתונתן.

2. אושיית אינסטגרם מצליחה:
עם כ-400 אלף עוקבים, בובליל היא אחת ממשפיעניות האינסטגרם המובילות בישראל. על פי הנתונים בגיא פינס, בובליל גובה מכל מפרסם סכום הנע בין 20 ל-25 אלף שקל. נצפו יותר מעשרה לקוחות כאלה, למעשה, הכנסותיה הקבועות של בובליל עומדות על לפחות 250 אלף שקל בחודש. מעבר להכנסה הקבועה מלקוחות, נהוג בתחום המשפיעניות לדרוש "עמלת מכירה", כ-10% מכל מה שנמכר. בכך היא גורפת סכום נוסף מהמכירות שהביאה, וכפי שהראינו היא נחשבת בין המובילות ביחסי ההמרה למכירות בענף.
3. בישול, אפייה ורווחים:
בובליל החלה להתעסק בבישול ואפייה במהלך תקופת הקורונה, תחביב שהוביל להוצאת ספר בישול מצליח בשם "לכבוד שבת קודש", כלל ההכנסות מהעותקים שנמכרו הגיעו לסכום המוערך ב-3 מיליון שקל. היא גם השתתפה בתוכנית "אוטו אוכל VIP" יחד עם אמה ורד, מה שהעמיק את חיבתה לתחום למרות הקושי בתוכנית והלחץ בלבשל תחת זמנים.
4. בכמה מוערכת אחוזת החלומות?
עינב בובליל ובעלה אלי השלימו לאחרונה את בניית בית חלומותיהם באשקלון, אחוזה מרשימה המוערכת בכ-6.5 מיליון ש"ח. הבית כולל שלושה מפלסים, מטבח מרווח עם אי, סלון מרווח, גינה ענקית, ושישה חדרי שינה, ביניהם ממ"ד מרווח ושני חדרים מוגנים נוספים במרתף.
5. חלום ילדות:
מגיל צעיר חלמה בובליל להיות עורכת דין, ואינה שוללת שהחלום הזה יתגשם בעתיד. היא אף הודתה בראיונות שהיא מתעניינת בתחום וביררה עליו לא מעט.

יש לציין כי, בובליל מקפידה לשמור על קשר עמוק לאמונה ומבקרת לעיתים קרובות בקברו של "בבא סאלי". היא מתייעצת עם מנהיגים רוחניים במיוחד בתקופות קשות, ומשלבת את הקשר הזה עם הקריירה והעסקים שלה. גם שהאינסטגרם שלה נחסם, הלכה בובליל לרב לבקש את ברכתו שכן דרך האינסטגרם לטענתה היא גם מפיצה דברי קודש.


 

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מוכשרת וחכמה
    יפעת 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפרה את אחיינית שלי לחתונה ולא היתה יפה כמוה... הייתי בהלם כששמעתי שעינב מאפרת כלות ונוכחתי לדעת שיש לה ידי זהב. ברכה והצלחה
    סגור
  • 9.
    מגיע לה
    שירה 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פנינה רוזנבלום של המאה עשרים ואחת
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד לה (ל"ת)
    טובה 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לאן הגענו
    מוזר 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה נכנסים לאנשים לכיס?!
    סגור
  • 6.
    בוביליל
    ציונה 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול הכבוד בהצלחה אלופה גאווה תמשכי כך חג סוכות שמח
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    הזויה
    שרון 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורכת דין??? ברור שבגדר חלום!! הסתומה הזו יכולה להיות עורכת דין? זה שיש לה פה ג׳ורה לא עושה אותה חכמה. היא לגמרי טיפשה!!!
    סגור
  • מי שמדברת... בושה לך על מי ומה שאת שרון (ל"ת)
    ... 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בובלילית
    ז'וז'ו 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר פרחה מצויה .
    סגור
  • 3.
    עינ ב בובליל
    אליהו 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך נפגשת עם רבנים בלבוש בזוי. בושה וחרפה
    סגור
  • 2.
    כל אחת והמזל שלה
    רז 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיחק לה המזל לפוסטמה
    סגור
  • 1.
    שתתלבש בצניעות וכאילו היא מסורתית (ל"ת)
    היא עם הרבה מזל 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור